رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 352488

لیبرمن: تمام زیرساخت‌های ایران در سوریه را هدف قرار دادیم/ با سیل به ایران پاسخ میدهیم

ساعت24-وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تبادل موشکی نیمه شب بین سوریه و اسرائیل، مدعی شد تمام زیرساخت‌های ایرانی در سوریه را هدف قرار دادیم و اگر ایران با باران به ما حمله کند، با سیل جوابش را می‌دهیم.

اویگدور لیبرمن
laquo;آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در اولین واکنش به تبادل آتش بامدادی بین سوریه و اسرائیل، ادعا کرد: «اگر ایران ما را با باران هدف قرار دهد، ما آنها را با سیل هدف می‌گیریم».

لیبرمن طی سخنرانی در همایش امنیتی سالانه هرتزلیا در تل‌آویو با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه تهران، گفت: «ایران تلاش می‌کند تروریسم خود را در هر جایی از دنیا صادر و مستقر کند...بر عکس ایران اما ما تمایلی به کشورگشایی و تصرف مناطق جدید نداریم».

به نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، وی درباره حملات موشکی بامداد پنجشنبه به اهدافی در سوریه و پاسخ متقابل ارتش این کشور، مدعی شد: «شب گذشته ایران تلاش کرد به سرزمین اسرائیل حمله کند اما شکست خورد. ما تمام اهداف ایرانی (که شناسایی کرده بودیم) در سوریه هدف قرار دادیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هیچ شهروند یا ساختمانی در فلسطین اشغالی هدف قرار داده نشد، ادعا کرد: «تمام راکت‌های آنها یا در سوریه سقوط کرد یا با گنبد آهنین ساقط شد. ما تقریبا تمام زیرساخت‌های ایران در سوریه را نابود کردیم».

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها