رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 354180

جزئیات آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی

ساعت 24-مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح آخرین جزئیات آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی پرداخت.

دکتر حسین توکلی درباره آخرین جزئیات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گفت: همان طور که می دانید این پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مختلف است که طی آن 18 هزار و 207 نفر به استخدام 9 دستگاه اجرایی در می آیند.

وی ادامه داد: 18 هزار و 207 نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد که 17 هزار و 368 نفر توسط وزارت آموزش و پرورش، 72 نفر توسط سازمان دامپزشکی کشور، 138 نفر توسط سازمان شیلات کشور، 270 نفر توسط وزارت راه و شهرسازی، 200 نفر توسط سازمان حفاظت از محیط زیست، 45 نفر توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی، 12 نفر توسط سازمان بیمه سلامت، 2 نفر توسط سازمان ملی زمین و مسکن و 100 نفر نیز توسط سازمان اوقاف و امور خیریه استخدام خواهند شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد که در این آزمون 17 هزار و 368 نفر توسط این وزارتخانه جذب خواهند شد.

وی بیان کرد: ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه آغاز شده است و روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 97 نیز پایان می یابد.گفتنی است این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

به گفته وی، این آزمون در روز جمعه 15 تیرماه برگزار می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها