رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 354515

چرخ گوشت انگشتان دختر دو ساله را بلعید

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گیر کردن انگشتان دست دختربچه‌ای دو ساله در چرخ گوشت خبر داد.

style="text-align: justify;">سید جلال ملکی افزود: در ساعت ۱۴ و ۳۲ دقیقه امروز وقوع حادثه چرخ گوشت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی عوامل یک گروه نجات را به محل حادثه که در یکی از بیمارستان‌های مرکزی تهران بود، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل اتاق عمل بیمارستان مشاهده شد که دست چپ دختربچه‌ای دو ساله داخل چرخ گوشت رفته و آسیب جدی به انگشتانش وارد شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران ادامه داد: آتش نشانان در اتاق عمل اقدام به برش چرخ گوشت کردند و موفق شدند تا دست این دختربچه را از داخل چرخ گوشت خارج کنند البته امیدواریم با تلاش پزشکان مشکلی برای انگشتان دست این دختربچه به وجود نیاید.

ملکی ساعت اتمام عملیات آتش نشانان در این حادثه را ۱۵ و ۵۱ دقیقه اعلام کرد و به خانواده‌ها هشدار داد: برای استفاده از چرخ گوشت، اتو و ... حتما نکات ایمنی را رعایت کنید. بهتر است چرخ گوشت را روی میز یا لبه اوپن آشپزخانه قرار دهید و از کار با آن در حضور کودکان جدا خودداری کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها