رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356591

هافبک سرخ ها جایگزین ستاره محبوب پرسپولیسی + عکس

ساعت24-روزنامه قطری از جدایی سروش رفیعی از الخور در تابستان سخن به میان آورد و فرشاد احمدزاده را جایگزین این بازیکن دانست.

یکی از روزنامه های قطری با نام استاد الدوحه، نوشت: جانشین رفیعی از پرسپولیس می آید خبری که به شایعات جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس دامن زده است.

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس که بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی به این تیم بازگشت و در استقبالی جالب توجه و دور از ذهن شماره ۱۰ را نیز از آن خود کرد، طی سه فصل اخیر در کنار برانکو ایوانکوویچ به افتخارات جالب توجهی دست یافت.

الخور تیمی است که خواهان جذب احمدزاده شده تیمی که سروش رفیعی، هافبک ایرانی در فصل نخست حضورش در الخور با وجود این که گل‌های حساسی برای این تیم به ثمر رساند اما به نظر می‌رسد که نتوانسته انتظارات را بر آورده کند.

خبری که حتی پیام رسان پرسپولیس نیز آن را تایید کرده است:

روزنامه استاد الدوحه نوشت که باشگاه الخور از عملکرد این هافبک ایرانی خود راضی نیست و قرارداد این بازیکن را تمدید نخواهد کرد.

به نوشته این روزنامه قطری سروش در تابستان از الخور جدا می‌شود و جایگزین این بازیکن فرشاد احمدزاده، هافبک تاثیر گذار تیم فوتبال پرسپولیس است.

استاد الدوحه در گزارش خود به ستایش از احمدزاده پرداخت و از بازی‌های خوب این بازیکن و نقش تاثیر گذار او در پرسپولیس سخن به میان آورد.

خبری که در یکی از پیام رسان های حامی پرسپولیس مورد تایید قرار گرفته در این پیام رسان به نقل از دوست احمد زاده نوشته شده که برای فرشاد، بازی در لیگ ایران تمام شده و باید به فکر تجربه های جدید باشد، این خیالی است که خودش دارد.

در صورت جدایی سروش از الخور به احتمال خیلی زیاد این بازیکن بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها