رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356601

تاج:

حجازی مرد بزرگ و توانمندی بود/ به دنبال تغییر زمان بازی نمایندگانمان در آسیا هستیم

ساعت24-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال این هستیم تا زمان بازی ها را تغییر دهیم چرا که پرسپولیس شب تاسوعا بازی دارد و بر همین اساس در نظر داریم زمان بازی رفت و برگشت را با هم تغییر دهیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره مراسم بزرگداشت ناصر حجازی گفت :ابتدا باید بگویم از اینکه می گویید وحدت در فوتبال فارغ از هر رنگی وجود دارد خوشحال شدم .مرحوم حجازی سرمربیگری اش را در داخل کشور با من شروع کرد و او را ابتدا به اصفهان و سپس به ذوب آهن بردم و تا انتهای زندگی با او مراوده داشتم و بر همین اساس تکلیف خود دانستم که امروز در این مراسم حاضر شوم

او ادامه داد :مرحوم حجازی انسانی بزرگ ،توانمند و بسیار خوب بود و خوشحالم از اینکه همه در مراسم حاضر شدند و این اتفاق را مبارک می دانم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره بازی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت :به دنبال این هستیم تا زمان بازی ها را تغییر دهیم چرا که پرسپولیس شب تاسوعا بازی دارد و بر همین اساس در نظر داریم زمان بازی رفت و برگشت را با هم تغییر دهیم و من به همین دلیل امروز نشستی را با افتخاری و گرشاسبی خواهم داشت در این مورد حرف بزنیم و اگر هم نشود بازی ها را طبق روال انجام می دهیم .باید کنفدراسیون فوتبال آسیا با این موضوع موافقت کند.

تاج در مورد وضعیت تیم ملی بیان کرد :خوشبختانه وضعیت تیم ملی بسیار خوب است و ملی پوشان درترکیه حضور دارند و آماده بازی با تیم ملی این کشور می شوند به طور کلی فضای خوبی حاکم شده است تیم ملی 3 بازی خوب تا آغاز رقابت های جام جهانی دارد.

او در مورد اینکه چرا بازی ایران و یونان در ترکیه انجام نشد گفت :یونانی ها اعلام کردند که در ترکیه بازی نمی کنند و بازی در یونان را اعلام کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها