رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 359526

چگونگی انتقال وجه بیش از ۳ میلیون تومان با خودپرداز

ساعت24-مشتریان بانک‌ها می‌توانند از ۳ میلیون تا میلیاردها تومان پول جا به جا کنید. انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا عابربانک به دلیل سهولت و سرعت کار، در حال حاضر برای مشتریان بانک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتقال وجه به صورت شتاب، یعنی از کارت یک بانک به کارت بانک دیگر حداکثر ۳ میلیون تومان است اما اگر قصد دارید که مبلغ بالاتری را به صورت شتابی و به یک کارت متفاوت منتقل کنید، باید از طریق شعبه یا اینترنت بانک به صورت حواله پایا یا ساتنا اقدام کنید.

در این میان اگر قصد جابه‌جایی پول با حجم بالا از عابربانک را دارید، می‌توانید با انتخاب بانک‌های مورد نظر رقم‌های میلیاردی نیز جابه‌جا کنید. البته این انتقال وجه تنها مختص کارت مبدا و مقصد از یک بانک است، یعنی اگر شما دارنده کارت بانکی مثلا بانک شهر هستید باید فرد گیرنده پول نیز دارنده همین کارت بانک باشد. حالا به ارقام قابل انتقال از کارت مبدا و مقصد یک بانک در شبکه بانکی کشور نگاهی می‌اندازیم:

بانک صادرات به بانک صادرات از طریق عابر بانک: ۳۰۰ میلیون تومان

بانک تجارت: ۳ میلیون تومان و از طریق اینترنت‌بانک برای حساب تعریف‌شده بدون محدودیت. از کارت به حساب تعریف شده حداکثر ۵۰ میلیون تومان

بانک ملت: به صورت عادی ۱۰ میلیون تومان و در صورت پر کردن فرم مربوطه در شعبه حداکثر ۳۰۰میلیون تومان

بانک پاسارگاد: ۱۵میلیون تومان به صورت عادی و در صورت درخواست کتبی در شعبه حداکثر ۱۰۰میلیون تومان

بانک رفاه کارگران: حداکثر ۱۰۰میلیون تومان

بانک کارآفرین: ۳ میلیون تومان

بانک انصار: ۳ میلیون تومان

بانک سینا: ۳ میلیون تومان

بانک اقتصاد نوین: ۳ میلیون تومان

در این میان بانک سامان تنها بانکی است که می‌توان در دستگاه خودپرداز آن مبلغ نامحدود و بدون سقف به کارت دیگر سامان انتقال وجه داد.

منبع: جوان‌آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها