رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 359902

مطهری: ایران هیچگونه تغییر در برجام را نمیپذیرد

ساعت 24-نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تغییر و اصلاح توافق برجام را نمی پذیرد و توافقنامه برجام باید عیناً اجرا شود.

به گزارش مهر، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود در مسکو با الیاس محمد سلاموویچ اوماخانف نایب رئیس شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری های منطقه ای و بین المللی فیمابین در عرصه های جهانی و تأثیر مثبت آن بر امنیت و صلح جهانی گفت: تداوم همکاری های مشترک امنیتی جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سوریه به برقراری ثبات و آرامش در منطقه و حذف تروریسم در این کشور کمک فراوانی نموده است.

مطهری در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از خروج آمریکا از توافق برجام و قدردانی از مواضع روسیه در این توافق گفت: خروج آمریکا از توافق برجام نشان دهنده بی اخلاقی و عدم پایبندی به تعهدات بین المللی است. جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تغییر و اصلاح توافق برجام را نمی پذیرد و توافقنامه برجام باید عیناً اجرا شود.

نایب رییس شورای فدراسیون روسیه اقدام آمریکا از توافق برجام را نادیده گرفتن یک توافق معتبر بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: رفتار زننده و سیاست های قلدر مأبانه آمریکا منافع کشور های مختلف جهان را به خطر می افکند.

وی افزود: جامعه جهانی و روسیه تلاش بسیاری جهت حل مسئله هسته ای ایران به کار گرفت و آمریکا نمی تواند این تلاش ها را نادیده بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها