رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 360004

«رونالدو» بیتوجه به ماندن یا رفتن/ تمرکز «کریس» روی جام جهانی

ساعت24-کریس رونالدو هیچ توجهی به موضوع ماندن یا جدایی از رئال مادرید ندارد و تمام تمرکزش را روی جام جهانی روسیه گذاشته است.

به نظر کریس رونالدو صحبت و بحث درباره آینده‎اش در تیم فوتبال رئال مادرید را پشت سر گذاشته و همه تمرکزش روی رقابت‎های جام جهانی است.

حدود یک هفته پیش بود که مهاجم پرتغالی رئال مادرید پنجمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان را بالای سر برد و بعد از آن به کمپ تمرینی تیم ملی کشورش ملحق شده تا برای حضور در رقابت‎های جام جهانی روسیه آماده شود.

اما در این شرایط مطالبی که درباره او منتشر می‏‌شود عمدتا درباره آینده‌‏اش در رئال مادرید است و این که در این تیم می‌‏ماند یا از آن جدا می‏‌شود. اما خود رونالدو به نظر این موضوع را کاملا فراموش کرده و روی جام جهانی متمرکز است.

او بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: در روزهای آینده در این باره صحبت خواهم کرد، بازی کردن برای مادرید عالی بود، اما نمی‎توانم اطمینان دهم که در این تیم به کارم ادامه خواهم داد، در زندگی همه چیز پول و عنوان نیست.

تصاویر ثبت شده از او در اولین جلسه تمرینی پرتغال اما نشان می‌‎دهد که مدام خنده بر لب دارد و با هم‎تیمی‎ها شوخی و خنده می‏‌کند. واضح است او آینده‏‌اش در باشگاه را نادیده گرفته و صحبت در این باره را هم در کیف اوکراین رها کرده تا در ذهنش فقط جام جهانی را داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها