رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 361058

بهترین تورهای تابستانی اروپا

رپورتاژ / سفر توریستی به اروپا برای بسیاری از افراد به خصوص جوانان یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها جهت گذراندن تعطیلات تابستان است. تورهای تابستانی اروپا بسیار مناسب و خاطره انگیز هستند. به خصوص برای کسانی که برای نخستین بار از این قاره سرسبز و زیبا دیدن می کنند.

dir="RTL" style="text-align:right">- اروپا:

اروپا این قاره سرسبز و زیبا هر ساله میزبان میلیون ها نفر توریست و مسافر از سراسر جهان است. دیدن این قاره زیبا و کشورهای مختلف آن که تاریخی طولانی دارند، به خودی خود جالب و جذاب است. وجود جنگل های سرسبز، سواحل زیبای مدیترانه، آثار تاریخی باشکوه و دیدنی، امکان سفر با کشتی کروز، معماری جالب شهرها و روستاهای اروپا، امکانات پیشرفته رفاهی و توریستی، هتل های درجه یک و امکان دیدار از موزه ها، نمایشگاه ها، گالری های هنری، مراکز فرهنگی و بسیاری از جاذبه های دیگر تور اروپا را تبدیل به یکی از گزینه های درجه یک برای بسیاری از توریست های جهان کرده است. به خصوص برای کسانی که موفق به دریافت ویزای شینگن شوند، سفر به اروپا و دیدن این قاره سبز مسلما بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

- صربستان:

سفر به صربستان یکی از بهترین موقعیت ها برای توریست های ایرانی است. دیدار از این کشور زیبای بالکان و شرق اروپا و همچنین عدم نیاز به ویزا موقعیت مناسبی است برای کسانی که نگران پروسه اخذ ویزای شینگن هستند ولی در عین حال تمایل دارند به اروپا سفر کنند. تور صربستان از این جهت اهمیت دوچندانی برای توریست های ایرانی پیدا کرده است. البته سفر به صربستان می تواند سفری جذاب و خاطره انگیز برای شما و همراهانتان نیز باشد. طبیعت سرسبز و زیبای شهرهای این کشور، مراکز خرید بلگراد، خیابان ها و کوچه های جالب این شهر، کوهستان های زیبا، کرانه های روخانه های دانوب و ساوا، پارک های بلگراد، باغ وحش بلگراد، جزیره معروف "آدا سیگانلیجا" که تابستان محل تفریح و سرگرمی بسیاری از جوانان است، موزه های بلگراد، رستوران های این شهر که برخی از آنها غذاهای بسیار لذیذ صربستان و کشورهای دیگر بالکان را برای شما سرو می کنند و... موجب می شوند که سفر با تور صربستان برای شما تبدیل به یک سفر استثنایی شود.

- یونان:

یونان یکی از بهترین کشورهای توریستی قاره اروپاست. سرزمینی کهن و تاریخی که مردمش با افتخار دارای یکی از قدیمی ترین تمدن های جهان هستند. تمدنی که گفته می شود پایه اصلی تمدن و فرهنگ جهان غرب است. امروزه بسیاری از توریست های جهان هر ساله با استفاده از تور یونان عازم این کشور می شوند تا در زمان اقامت و سفر به این کشور با استفاده از جاذبه های گردشگری یونان از جمله دیدن آثار تاریخی شگفت انگیز یونان از جمله معبدهای قدیمی، استادیوم های قدیمی چند هزار ساله، سواحل زیبای مدیترانه، تور کشتی کروز، مراکز خرید، غذاهای لذیذ یونانی، جزایر رویایی و شگفت انگیز یونان (به ویژه جزیره کرت) یک سفر فوق العاده را تجربه کنند. سفری شگفت انگیز به یونان باستان، به زیبایی های دریای مدیترانه، به دیدار مردم مهربان و خونگرم این کشور. مردم یونان مردمانی اهل ذوق و هنر هستند و در سفر به یونان می توانید بسیاری از هنرهای این ملت بزرگ و همچنین غذاها، سالادهای خوشمزه را امتحان کنید و از موسیقی فولکلور یونانی و دیدن جشن ها و برگزاری سنت های محلی این کشور از نزدیک لذت ببرید.

- فرانسه:

کشور فرانسه یکی از مهم ترین کشورهای توریستی جهان است. تور فرانسه یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین تورهای سیاحتی جهان است و بسیاری از جهانگردان و علاقه مندان به سفر حداقل یکبار به این کشور سفر کرده اند. دیدار از شهرهای مختلف این کشور به خصوص پاریس می تواند برای هر فردی در هر نقطه از جهان جذاب و جالب باشد. شهر پاریس یکی از شهرهای تاریخی جهان است که تاکنون حوادث تاریخی و سیاسی و رویدادهای گوناگونی را به خود دیده است. از جمله انقلاب فرانسه، جنگ جهانی دوم و غیره. به همین جهت امروزه در زمان سفر به پاریس می توانید در بسیاری از موزه های این شهر از جمله موزه لوور پاریس که در سطح جهانی بسیار معروف است، آثار نفیس هنری و تاریخی باقی مانده از دوره های مختلف تاریخ فرانسه و یا سرزمین ها و کشورهای دیگر جهان (ایران باستان، بین النهرین، مصر باستان، ایتالیا و غیره) را می توانید ببینید. همچنین دیدار از برج ایفل که یکی از بناهای باشکوه جهان است و دیدن آن آرزوی بسیاری از توریست ها و جهانگردان است، طاق نصرت که از زمان ناپلئون بجا مانده، کلیسای نتردام، دیسنی لند پاریس که فرصت بزرگی است برای کسانی که به هر دلیل توان سفر به آمریکا و رفتن به دیسنی لند اصلی در کالیفرنیا را ندارند، خیابان شانزه لیزه، گالری های هنری، کوهنوردی در کوه های آلپ واقع در شرق و جنوب شرقی فرانسه، سواحل جنوب این کشور و ده ها جاذبه توریستی دیگر موجب می شوند که فرانسه تبدیل به یکی از بهترین مقصدهای توریستی جهان شود.

منبع: آژانس الماس نشان

021-25712

021-54171

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها