رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 361857

ناشناخته ترین نقاط در سوییس که کسی درباره آنها نمی داند ‏

ساعت 24-سوئیس از جمله کشورهاییست که تماشایی ترین مناظر ، دریاچه های جذاب و مناطق کوهستانی خوش منظره دارد که چشم ها را به خود خیره می کنند. بسیاری از این نقاط تماشایی برای گردشگران شناخته شده است اما هنوز نقاطی در این کشور وجود دارد که از دید بسیاری از گردشگران دور مانده است. با برخی از ناشناخته ترین نقاط در سوییس آشنا شوید.

2
trong>دره Aare

این دره 10000 سال پیش در اثر آب شدن یخچال ها شکل گرفته است ، دره ای که 200 متر عمق دارد و رودخانه ای با همین نام از آن عبور می کند. پل ها و گذرگاههای مختلفی در این مسیر ساخته شده است که موجب شده گردشگران بتوانند چشم اندازی زیبا از این دره و رودخانه Aare داشته باشند.

دره Aare در سوییس

دره ای ناشناخته در سوییس

دره Aare در سوییس

Creux de Van

میلیون ها سال طول کشیده تا این تخته سنگ عظیم به شکل امروزی خود در کوهستان جورا تبدیل شود. صخره ای که 160 متر ارتفاع دارد و در اثر فرسایش خاک شکل گرفته است. اینجا محلیست که می توانید انواع حیوانات حیات وحش و پرندگان گوناگون را ببینید. Creux de Van فقط دو ساعت از شهر ژنو فاصله دارد.

جاذبه های سوییس

کوه بزرگ سوییس

جاذبه های عجیب سوییس

Saut de Brot

در میان دره زیبا و سرسبز آرئوس (Areuse) یک پل سنگی وجود دارد که در دل طبیعت قرار گرفته است ، پلی که منظره ای افسانه ای ایجاد کرده است. این پل از دو طرف به صخره ها متصل است و فضای مناسبی برای لذت بردن از طبیعت ایجاد کرده است.

پل آرئوس در سوییس

 پل آرئوس در سوییس

پل سنگی سوییس

Etang de la Gruère

در میان کوهستان زیبا و سرسبز جورا ، یک دریاچه کوچک و زیبا قرار گرفته است که Etang de la Gruère نام دارد. فضا و مناظری که در این رودخانه وجود دارد بسیار آرامش بخش و رویایی است. قدم زدن کنار این دریاچه و تماشای آن از زوایای مختلف 45 دقیقه طول خواهد کشید.

زیباترین رودخانه سوییس

عجیب ترین رودخانه سوییس

رودخانه عجیب در سوییس

آبشارهای Dard & Tine des Conflens

دو ساعت پیاده روی از شهر رومینموتیر ( Romainmotier ) شما را به دو آبشار طبیعی زیبا و ناشناخته می رساند. این دو آبشار در میان دره نوزون ( Nozon gorge ) ، که آن را با گرند کنیون مقایسه می کنند ، قرار گرفته اند.

آبشارهای نوزون در سوییس

آبشار نوزون سوییس

آبشار نوزون سوییس

غارهای سنت بیتوس ( St.Beatus Caves )

افسانه ها اینطور بازگو می کنند که در حدود سال 100 پیش از میلاد ، سنت بیتوس ، همانند هر راهبه دیگری ، تصمیم گرفت تا به یک غار در بالای دریاچه تون ( Thun) برود و در آنجا زندگی کند. اما یک اژدها که این غار را محل سکونت خود می دانست در بین راه مانع رسیدن این راهب به غار می شود اما بر اساس داستان هایی که نقل قول می شود سنت بیتوس از قدرت بالا و مقدسی برخوردار بود که توانست اژدها را کشته و جای او در غار بنشیند. امروزه این غار و داستان افسانه ای آن از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و بسیاری برای دیدن این غار و مناظر زیبای اطراف و آبشار خارق العاده اش به این منطقه رهسپار می شوند.

غارهای سنت بیتوس

غارهای سنت بیتوس در سوییس

غارهای سنت بیتوس سوییس

کاخ توربیلون و والر (Château de Tourbillon & Valère)

همه چشم ها به سوی قلعه معروف شیلیون در مونترو است در حالیکه در شهر سیون ( Sion ) نیز قلعه های زیبایی برای بازدید وجود دارد. دو قلعه زیبا در این منطقه بالای دو تپه در رو به روی هم قرار گرفته اند و از بالای این کاخ های زیبا می توان چشم اندازی از شهری داشت که در گذشته یک پایتخت مهم و امروز یک شهر قدیمی با ساختمان های محافظت شده از قرون وسطی است.

کاخ توربیلون و والر در سوییس

کاخ توربیلون و والر

کاخ توربیلون و والر در سوییس

دریاچه اوشیننسی (Oeschinensee Lake)

این دریاچه به قدری زلال است که همانند یک آینه تمام تصاویر اطراف را منعکس می کند. مناظر کوهها و آسمان آبی و زیبا در این دریاچه بسیار زیبا و چشم نواز هستند. بسیاری از مردم مناطق اطراف برای پیک نیک به این منطقه می آیند.

دریاچه اوشیننسی در سوییس

دریاچه اوشیننسی

دریاچه اوشیننسی در سوییس

پل تریفت (Trift Bridge)

پل تریفت به ارتفاع 100 متر و طول 170 متر ، طولانی ترین پل گذرگاه در میان کوههای آلپ سوییس است. این پل در سال 2004 ساخته شده است و اصلا مناسب افرادی نیست که از بلندی می ترسند چرا که مناظر شگفت انگیز و دلهره آوری از بالای این پل انتظارتان را می کشد.

پل تریفت در سوییس

پل تریفت

پل تریفت در سوییس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها