رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 367746

صعود سوئد به یک‌چهارم نهایی با غلبه بر سوئیس/پیش‌روی وایکینگ‌ها ادامه دارد

ساعت 24- تیم ملی سوئد با پیروزی مقابل سوئیس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.

style="text-align:justify">تیم‌های سوئیس و سوئد از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع سوئد به پایان رسید تا سوئد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

گل‌ها: فورسبرگ(66) سوئد-

داور: دامیر سکومینا از اسلوونی

اخطارها: لوستیک(سوئد)، بهرامی(سوئیس)، ژاکا((سوئیس).

اخراج: لانگ(سوئد)

ترکیب سوئیس: سومر، آکانجی، لانگ، رودریگز، دجورو، ژاکا، بهرامی، زومر(72-امبولو)، دژامایلی(72-سفروویچ)، شقیری و دریمیس.

ترکیب سوئد: اولسون، لوستیگ(81-کرافث)، لیدنوف، گراندکویست، آگوستینسون، کلائسون، سونسون، اکدال، فورسبرگ(81-اولسون)، برگ و تویونن.

شرح نیمه اول

در نیمه اول هر دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و هیچ کدام از تیم های موقعیت صددرصدی برای گلزنی نداشت. در دقایق میانی نیمه اول برگ مهاجم سوئد یک موقعیت نسبتا خوب را داشت که با سیو دیدنی زومر دروازه بان سوئیسی ها راهی به داخل دروازه پیدا نکرد و در ادامه هم سوئیس یک موقعیت خوب را از دست داد تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

شرح نیمه دوم

سوئد نیمه دوم را بهتر از رقیب آغاز کرد و مزد بازی بهتر خود را در دقیقه 66 بازی گرفت. فورسبرگ بهترین بازیکن سوئدی ها در بیرون از محوطه جریمه فرصتی عالی برای شوت زنی پیدا کرد و یک شوت تماشایی به دروازه سوئیس زد که در میانه راه به آکانجی، مدافع سوئیس خورد و توپ با تغییر مسیر درون دروازه سوئیسی ها جای گرفت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها