رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 369752

یک مرد 87 ساله اوکراینی صاحب بزرگترین خانواده جهان

ساعت 24- روزنامه دیلی میل اعلام کرد «پاول سامونیک» ۸۷ ساله با داشتن خانواده‌ای متشکل از ۳۴۶ فرد رکورد پرتعدادترین خانواده جهان را در اختیار دارد. به نوشته این روزنامه انگلیسی پاول ۱۳ فرزند، ۱۲۷ نوه و ۲۰۳ نتیجه دارد.

div style="text-align:justify">

یک مرد ۸۷ ساله اوکراینی به عنوان دارنده بزرگترین خانواده جهان در آستانه ورود به کتاب رکوردهای جهان «گینس» است.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه دیلی میل اعلام کرد «پاول سامونیک» ۸۷ ساله با داشتن خانواده‌ای متشکل از ۳۴۶ فرد رکورد پرتعدادترین خانواده جهان را در اختیار دارد. به نوشته این روزنامه انگلیسی پاول ۱۳ فرزند، ۱۲۷ نوه و ۲۰۳ نتیجه دارد.

علاوه بر آن طول عمر این مرد اوکراینی به او این امکان را داده تا فرزندان نبیره‌هایش را هم به چشم ببیند. خانواده این پیرمرد اوکراینی در روستای «دوربیسلاو» در جنوب این کشور زندگی می‌کند. این پدر بزرگ که یک کارگر ساختمانی بازنشسته است می‌گوید اعضای خانواده خوبی داشته و همه با هم در امور زندگی با یکدیگر همیاری می‌کنند. هر یک از اعضای خانواده هم که بخواهد ازدواج کند به کمک بقیه اعضای خانواده خانه‌ای در همین روستای محل سکونتشان برایش ساخته می‌شود.

پیش از این دولت اوکراین سندی را مبنی بر داشتن بزرگ‌ترین خانواده کشور به این مرد اوکراینی داده بود. او که بزرگترین مشکل زندگی‌اش را حفظ کردن نام نوادگانش عنوان می‌کند به زودی نامش در کتاب گینس به جای فردی که صاحب یک خانواده ۱۹۲ نفری بود ثبت خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها