رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 369886

پایان تلخ پسر و مادر دامغانی در واژگونی مرگبار پژو در محور چشمه علی

ساعت 24-معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان از مرگ پسر و مادر در سانحه واژگونی یک خودروی پژو در چشمه علی دامغان خبر داد.

«علی رضا یحیایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این سانحه رانندگی در کیلومتر 48 دامغان-فولادمحله رخ داده است.

وی از مرگ در دم راننده خودرو در این سانحه خبر داد و گفت: مادر این راننده نیز به بیمارستان اعزام و به‌علت شدت جراحت‌های وارده در بیمارستان جان باخت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان اعزام تیم‌های امداد جاده‌ای پایگاه چشمه علی هلال‌احمر و اورژانس به محل حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: این خودروی سانحه دیده تنها دو سرنشین داشته که پسر و مادر بودند و متأسفانه در این سانحه دلخراش هر دو جان باختند.

یحیایی با بیان این‌که این دو جان باخته بومی منطقه بودند، تصریح کرد: امدادگران پایگاه امدادی چشمه علی پس از حضور بر سر صحنه، کار رهاسازی را به سرعت انجام و یکی از سرنشینان که دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود را از طریق اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل می کنند.

وی با بیان این‌که واژگونی علت تلفات جاده‌ای در استان سمنان است، تصریح کرد: کارشناسان پلیس توجه نکردن به جلو را علت این سانحه منجر به فوت اعلام کردند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با بیان این‌که همکاران ما در اورژانس به سرعت آسیب‌دیده این سانحه را به بیمارستان دامغان اعزام کردند، یادآور شد: متأسفانه شدت جراحت وارده به قدری بود که پزشکان قادر به نجات مصدوم این سانحه نبوده و به فاصله یکی دو ساعت پس از حادثه در بیمارستان دامغان جان باخت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها