رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 371646

معاون هماهنگی وزارت کشور :

رییس جمهوری برنامه محرومیت زدایی از سیستان را ابلاغ کرد

ساعت 24- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از ابلاغ برنامه محرومیت زدایی منطقه سیستان از سوی ریاست جمهوری به 18 دستگاه اجرایی و آغاز روند تدوین برنامه مشابه برای منطقه بلوچستان خبر داد.

style="text-align:justify">به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست در تشریح این برنامه گفت: گزارش جمع بندی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بخش های مختلف منطقه سیستان، مجموعه پیشنهادات عملی تدوین شده از وزیر کشور به دکتر حسن روحانی ارایه شد.

وی افزود: در همین راستا وزیر کشور با همراهی معاونان و نمایندگان 18 وزارتخانه و دستگاه ذیربط در هفدهم تیرماه به منطقه سفر کردند و بیش از 100 برنامه یا اقدام مدنظر در بازدیدهای میدانی و بررسی های محلی این سفر مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.
دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ادامه داد: برنامه در 108 محور پس از موافقت رئیس جمهوری از سوی دفتر وی به 18 وزارتخانه و دستگاه اجرائی مسئول، ابلاغ شد و روند اجرای عملی این اقدامات به زودی آغاز خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به بخش های مسؤول اجرای این مصوبات اظهار داشت: سازمان های برنامه و بودجه، حفاظت محیط زیست و بنیاد مستضعفان، وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه، راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارائی، جهاد کشاورزی و نیرو، از جمله دستگاه های مکلف به اجرای برنامه های ابلاغی هستند.
دین پرست، سازمان امور اداری و استخدامی کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین وزارت کشور را از دیگر دستگاه های مخاطب برنامه های ابلاغی ریاست جمهوری برشمرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها