رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 371672

مربی متجاوز هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی فارس ندارد

ساعت 24- رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس گفت: فرد متجاوز دستگیر شده هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی نداشته و فعالیت وی در مکانی بدون مجوز بوده است.

style="text-align: justify;">محمدرضا اوجی با اشاره به خبر تجاوز مربی ورزشی در استان فارس اظهار داشت: فرد دستگیر شده مربی دفاع شخصی نبوده و هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس نداشته است.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی فعال در استان فارس باید از مربیان مورد تایید و دارای مدرک معتبر مربیگری استفاده کنند زیرا استفاده از مربیان بد سابقه نه‌ تنها برای باشگاه‌ها بلکه برای اعضای آن نیز تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.

اوجی بیان کرد: خانواده‌ها در ایام تعطیلات تابستان باید کاملاً آگاهانه فرزندان خود را در باشگاه‌های مورد تأیید و دارای مجوز فعالیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ثبت نام کنند و از ارتباط با باشگاه‌ها و مربیان غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس تصریح کرد: خانواده‌ها پیش از هر گونه اقدام به ثبت نام فرزندان خود در کلاس‌های ورزشی درباره مربی و صلاحیت مربیگری وی تحقیق کنند و می‌توانند از هیئت‌های ورزشی درباره شخص مربی استعلام‌های لازم را بگیرند چراکه داشتن کارت مربیگری ملاک مربی بودن شخص نیست و به همین منظور باید تاییدیه‌های لازم از ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی برای فعالیت در امر ورزش الزامی است.

اوجی در ادامه با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها گفت: برخی افراد سودجو با عناوینی همچون اعطاء احکام مربیگری، فنی، احکام بین‌المللی، استعدادیابی، مربی تیم ملی، معرفی نفرات به تیم‌های ملی و استفاده از اصلاحات و القاب عام پسند اقدام به کلاهبرداری از خانواده‌ها کرده و مدعی می‌شوند با اعزام فرزندان آنها به مسابقات برون مرزی در قالب تیم‌های ملی و انجام تست می‌توانند پیشرفت آنها را در ورزش فراهم کنند.

وی تاکید کرد: این اقدامات 100درصد غیرقانونی بوده وهیئت ورزش‌های رزمی نیز تمام تلاش خود را در راستای برخورد حقوقی و قانونی با عوامل سودجو انجام خواهد داد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها