رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372263

جزئیات جلسه اعضای جبهه پایداری با مصباح یزدی

ساعت24-دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی از جزئیا دیدار اعضای این جبهه با مصباح یزدی خبر داد.

مصباح یزدی

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی درباره دیدار آیت‌الله مصباح یزدی با اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما جلسات هفتگی را مرتبا تشکیل می‌دهیم، گفت: قرار ما بر این است که هر ماه یک بار خدمت یکی از آقایان فقها برسیم. ما سه فقیه داریم که همه مصوباتمان وقتی مقبولیت پیدا می‌کند و تصویب می‌شود که فقیه آن را ببیند و تایید کند که یکی از این فقها آیت‌الله مصباح یزدی هستند.

وی تاکید کرد: در این جلسات علاوه بر اینکه مصوبات را در اختیار فقها قرار می‌دهیم گزارشی هم به آن‌ها تسلیم می‌کنیم که ایشان هم مسائل و نظرات خود را مطرح کنند و توجه می‌شود که با نظرات مقام معظم رهبری همسویی داشته باشد. ما این جلسه را با ساعات بیشتری ادامه می‌دهیم که بتوانیم بررسی‌ها و نتیجه‌گیری‌های لازم را انجام دهیم؛ چراکه جلسات دو یا سه ساعته جواب نمی‌دهد و افرادی هم که کار تشکیلاتی انجام می‌دهند، می‌توانند این رویه را در پیش بگیرند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه الان زمانه خاصی است و باید مباحث جدیدتری مطرح شود، افزود: بنده به عنوان دبیر برنامه از وضع موجود، وضعیت گروه‌ها و دسته‌ها، وضعیت موافقان و مخالفان و وضعیت خودمان گزارشی ارائه می‌دهم و سپس هر مساله ‌ای که برایمان چالش است و نتوانستیم حل کنیم را با این فقها مطرح می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: تاکیدات روز پنج‌شنبه آقای مصباح یزدی مبنی بر این بود که «راهکار واقعی چیست؟»، نکته‌ای که مطرح کردند بسیار خوب و به عنوان یک راهبرد برای ما مطرح است. ایشان گفتند واقعیت این است که این مسائل و مشکلاتی که برای ما هست کم و بیش همه جای دنیا وجود دارد و این‌طور نیست که فقط مختص مردم ما، نظام و دولت ما باشد بلکه در هرجا به شکلی با توجه به اشکال خاص بومی خود وجود دارد.

حجت الاسلام آقا تهرانی ابراز داشت: آیت‌الله مصباح یزدی بازگشت به اسلام را مطرح کرده و تاکید داشتند ما که گفتیم حکومت اسلامی راه‌ می‌اندازیم باید آن ویژگی‌هایی که وعده دادیم را هم در ذهن مردم و هم به شکل فردی و جمعی تحقق ببخشیم.

وی ادامه داد: ایشان بیشتر نظرشان این بود که کار گفتمانی را که خیلی روی آن ایستاده‌ایم و گفتمان حکومت و حاکمیت اسلامی را جدی‌تر در ذهن جوانان و مردم مطرح کنیم که این راهکار جواب می‌دهد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها