رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 373875

آخرین جزئیات از خودکشی پزشک مشهور آبادان

ساعت24 -پزشک سرشناس آبادانی که اقدام به خوردن 170عدد قرص آرام بخش خواب کرده بود به هوش آمد و از بیمارستان با مسئولیت خودش به خانه رفت.

خودکشی
در پی وقوع یک خودکشی Suicide در منطقه بهار آبادان که یکی از پزشکان سرشناس آبادانی اقدام به خودکشی با170 عدد قرص آرام بخش و خواب آور کرده بود، مجید فراهانی پور، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان آبادان دراین خصوص گفت: در تماس تلفنی با مرکز 125گزارشی در خصوص اینکه در منطقه بهار یکی از پزشکان معروف آبادان در ساختماتش حضور دارد اما در خانه را باز نمیکند اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن بود اتفاق ناگواری برای این پزشک Doctor رخ داده باشد نیروهای آتش نشانی در خانه را که ضد سرقت Stealing بود با دستگاه قفل شکن باز کرده و شخص مورد نظر را که وسط خانه مذکور نیمه جان افتاده بود تحویل اورژانس دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان آبادان در ادامه گفت: پزشک به قسمت آی سی یو بیمارستان امام انتقال یافت و پس از تلاش پزشکان بیمار که حال خوبی نداشت صبح امروز به هوش آمد و به بخش بیمارستان منتقل شد.

وی باتوجه به مشکل روحی که برایش بوجود آمده بود با رضایت شخصیش از محل بیمارستان به خانه بارگشت که هنوز علت خودکشی این پزشک معروف مشخص نشده است.

منبع:رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها