رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 377314

عروس خاله من که فردی بسیجی است و دردوره احمدی نژادکارمندشهرداری شده،بایدچوب فامیل بودن بامن رابخورد؟

ساعت24-محمد رضا عارف گفت: وقتی معاون اول بودم در کل تشکیلات دولتی آن دوره پسرخاله بنده رییس‌دفتر آقای ابطحی شده بود و بنده از او درخواست کردم که به یزد بازگردد.

عارف
وی بیان اینکه این روزها هم صحبت‌هایی درباره حضور یکی از نزدیکانم در شهرداری منطقه ٢٢ مطرح شده، اظهار کرد: اولا که غلط می‌گویند که آن فرد شوهر دخترخاله من است، چراکه عروس خاله بنده است، ایشان بسیجی هستند و از قبل دوران آقای احمدی‌نژاد در این منطقه حضور داشتند و سمت معاونت هم ندارد، شما ببینید که چقدر فضاسازی می‌کنند! از شما می‌خواهم که این فضا را اصلاح کنید، انقلاب ما ارزشی و اخلاقی بود و اکنون آنچه قربانی می‌شود همین اخلاق‌ها و ارزش‌هاست، بنده همیشه با آقازادگی مخالف بودم و اکنون نیز مخالفم و اگر می‌توانستم مبارزه با آن را قانونی کنم، قطعا این کار را انجام می‌دادم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: پسرخاله من گناهی نکرده که پسرخاله‌ام شده که آن را قانون کنیم. نمی‌شود اگر فردی وزیر شد فامیل درجه٢ وی به وزارتخانه نیاید، آن فرد گناهی نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر کسی پسرخاله کسی باشد گناهی نکرده، تصریح کرد: حق او است که استخدام شود. اخیرا نیز یک اتفاقی افتاد، پسر یکی از دوستان شاگرد اول دانشگاه بود و با بورس به خارج از کشور رفت، اکنون مدرک گرفته اما اگر برگردد و استخدام شود، می‌گویند از رانت آقازادگی استفاده کرده و اگر نیاید و خارج از کشور هم بماند، فحش می‌خورد. پس بگویند چه‌کار کند؟ لذا ما برای چنین افرادی حق حیات قائلیم یا چون پسر فلان وزیر و مسوول کشور است، حق حیات ندارد؟

اعتماد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها