رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379546

خلیل آبادی، عضو شورای شهر: مکانی در تهران به نام عزت الله انتظامی و ضیاء الدین درّی نامگذاری شود

ساعت24-رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه با آغاز کار شورا پیشنهاد نامگذاری مکانی به نام عزت الله انتظامی و ضیاء الدین درّی را به کمیسیون نامگذاری خواهد داد، گفت: این دو بزرگوار از اهالی هنر و صاحب نام و استاد بودند و حتما باید از مقام آنها تجلیل شود و یکی از راه‌های تجلیل نیز نامگذاری خیابان، ساختمان و یا بوستانی برای گرامیداشت یاد و نام آنها است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نامگذاری مکانی به نام عزت الله انتظامی خبر داد.

حسن خلیل آبادی ضمن تسلیت فوت عزت الله انتظامی و ضیاء الدین درّی گفت: هنرمندانی همچون عزت الله انتظامی، ضیاء الدین درّی و ... بر گردن هنر این کشور حق دارند و لازم است یادبود در خور شأن آنها در شهر تهران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با آغاز کار شورا پیشنهاد نامگذاری مکانی به نام عزت الله انتظامی و ضیاء الدین درّی را به کمیسیون نامگذاری خواهد داد، گفت: این دو بزرگوار از اهالی هنر و صاحب نام و استاد بودند و حتما باید از مقام آنها تجلیل شود و یکی از راه‌های تجلیل نیز نامگذاری خیابان، ساختمان و یا بوستانی برای گرامیداشت یاد و نام آنها است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران افزود: این پیشنهاد فردا در کمیسیون نامگذاری شورای شهر از سوی بنده مطرح خواهد شد تا نامگذاری خیابانی به نام عزت الله انتظامی در دستور کار جانمایی قرار گیرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها