رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379551

افتتاح دو پروژه‌ شهری تا پایان شهریور/ آخرین وضعیت انتصاب مدیرعامل بانک شهر

ساعت24-شهردار تهران در بازدید صبحگاهی از چند پروژه شهری از اتصال بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه ارتش تا 31 شهریور ماه خبر داد و درباره تعیین تکلیف مدیرعامل بانک شهر نیز توضیحاتی ارایه کرد.

افشانی
محمدعلی افشانی، صبح امروز (شنبه) در بازدید صبحگاهی از روند تکمیل پروژه‌ تونل "آرش ـ اسفندیار"، گفت‌: خوشبختانه بعد از بازدید قبلی شاهد آن هستیم که ساخت پروژه‌ تونل سرعت یافته است.

وی با اشاره به این که این تونل 1400 متر است که ترافیک را از شرق اتوبان مدرس به سمت آیت الله هاشمی رفسنجانی هدایت می‌کند، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ پیشرفت 95 درصدی داشته است.

افشانی با بیان این که اعتبار این پروژه‌ 240 میلیارد تومان است که 190 میلیارد تومان آن پرداخت شده است، ‌اضافه کرد: امیدواریم قبل از شروع آغاز سال تحصیلی جدید این پروژه‌ به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تعیین تکلیف شهردار تهران بر اساس این قانون، گفت‌: فعلا مصوبه به مجلس شورای اسلامی برگشت داده شده تا ایرادات بر طرف شود و بعد از نهایی شدن این مصوبه توسط شورای نگهبان باید دید شامل حال چه کسانی خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه‌ درباره تقاطع غیر همسطح مدرس به الهیه با اشاره به این که رانندگانی که از مدرس جنوب تردد می‌کنند می‌توانند از این تقاطع غیر همسطح برای ورود به الهیه استفاده کنند گفت: طول این پروژه‌ 450 متر است و اعتبار آن 22 میلیارد تومان تخمین زده شده است، این پروژه‌ از لحاظ حجم کوچک است، اما تاثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی بزرگراه مدرس دارد.

افشانی در ادامه‌ صحبت‌های خود، افزود: اگر مشکلی در این زمینه ایجاد نشود بنا به گفته شهردار منطقه و پیمانکار این تقاطع غیر همسطح نیز تا آخر شهریور ماه افتتاح می‌شود.

شهردار تهران در ادامه‌ از پروژه‌ ادامه‌ بزرگراه صیاد شیرازی در قسمت شمالی بازدید به عمل آورد و گفت‌: ساخت ادامه‌ بزرگراه صیاد شیرازی به طول 1300 متر در دست اجرا است که صیاد شیرازی را به بزرگراه ارتش متصل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ دارای رمپ و لوپ دسترسی به بزرگراه امام علی (ع) است، خاطر نشان کرد: البته همین 1300 متر را پیمانکار متعهد شده است تا 31 شهریور ماه به اتمام برساند.

افشانی با بیان این که این پروژه‌ دو سال تعطیل بوده است و به تازگی ساخت ادامه‌ آن آغاز شده است، بیان‌ کرد: این پروژه‌ پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و امیدواریم که پیمانکار بتواند در زمان مقرر آن را به اتمام برساند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه اعتبار ساخت این 1300 متر، 40 میلیارد تومان بوده است، ادامه‌ داد: اما مجموع اعتبار ساخت قسمت شمالی بزرگراه صیاد شیرازی به ارتش مجموعا 126 میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه‌ این بازدید با بیان اینکه این پروژه‌ 81 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ابراز امیدواری کرد که پیمانکار تا 31 شهریور ماه این مهم را افتتاح کند.

شهردار تهران همچنین در مورد تعیین تکلیف مدیرعامل بانک شهر نیز گفت:‌ اعضای هیات مدیره معرفی شده و مراجع ذیصلاح در حال‌ بررسی صلاحیت آنها هستند، به محض این که اعضای هیات مدیره تعیین تکلیف شود در جلسه‌ای مساله مدیرعامل نیز رفع می‌شود.

وی در پایان صحبت‌های خود و در پاسخ به این سوال ایسنا، در خصوص پروژه‌ های عمرانی آینده، نیز گفت‌: به زودی بازدیدی از خط 6 مترو خواهم داشت و به شما اعلام خواهم کرد که چه تعداد پروژه‌ دیگر و چند ایستگاه افتتاح خواهد شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در این بازدید رییس شورای اسلامی شهر تهران، معاون فنی عمرانی شهرداری و شهردار منطقه 3، افشانی را همراهی می‌کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها