رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379561

فرمانده نیروی زمینی ارتش: وحدت ارتش و سپاه باید مانند تیری بر بدن دشمن وارد شود

ساعت24-امیر حیدری با تاکید بر اینکه همواره از هوانیروز به عنوان یک نیروی بالقوه و یک قدرت نهادینه شده یاد می‌شود، گفت: امروز هوانیروز مانند خونی در رگ نیروهای مسلح جاری است.

امیر کیومرث حیدری صبح شنبه در همایش هم افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد، با اشاره به برگزاری این همایش برای دومین بار در نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: اعتقاد ماست که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است و وحدت ارتش و سپاه باید مانند تیری بر بدن دشمن وارد شود.

وی گفت: همواره از هوانیروز بعنوان یک نیروی بالقوه و یک قدرت نهادینه شده که در تمام دوران‌ها حماسه آفرینی کرده٬ یاد می‌کنم. امروز هوانیروز مانند خونی در رگ نیروهای مسلح جاری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «هوانیروز قبل از پیروزی انقلاب هم در پیروزی انقلاب تاثیر گذار بود»٬ خاطر نشان کرد: هوانیروز که با بصیرت خود در برقراری ارتباط با رهبر انقلاب و مراجع دینی پیش از انقلاب پیشتاز بودند، بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب نیز در تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب نقش بی بدیلی ایفا کرد.

حیدری با تاکید بر اینکه در تاریخ ثبت شده که هوانیروز چگونه توانست طومار زندگی ضد انقلای را بپیچد و آنها را سرکوب کند، به حماسه آفرینی‌های هوانیروز در دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: هوانیروز همانطور که در گستره دفاع مقدس ماموریت‌های تعریف نشده داشت، امروز امید جامعه و ملت ماست. از مصادیق این حرف حضور هوانیروز در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و چشم امید مصدومین و زیر آوار ماندگان به بالگرد های هوانیروز بود‌. از افتخارات ارتش است که در جریان امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه با انجام ۵۲۰ سورتی پرواز تا ظهر فردای زلزله، هیچ مجروحی در سرپل ذهاب باقی نماند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها