رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379606

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی: عده‌ای خاص نبض ارزی کشور را مدیریت میکنند

ساعت24-رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بازار افسارگسیخته ارز رها شده و دست‌های پشت پرده با کنترل قیمت ارز نبض ارزی کشور را مدیریت می کنند.

امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در جریان بازدید از نحوه خرید و فروش و مدیریت بازار ارز در کشور اظهار کرد: اینکه بیان می شود نرخ ارز در فردوسی، استانبول و افشار مدیریت می شود اشتباه است بلکه خارج از این بازار توسط یک ستاد مافیایی فرماندهی و مدیریت می شود و سیاست گذاری ها بیشتر در داخل‌، بازار را تحت امر خویش قرار داده است.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه بیش از یک هفته از رونمایی بسته جدید ارزی بانک مرکزی می گذرد، خاطرنشان کرد: بازار ثانویه فاز جدیدی است و بدون عرضه منجر به بالا رفتن قیمت ها می شود که مدیریتی بر روی آن صورت نگرفته و همچنان تاثیر مثبتی روی قیمت ارز نداشته و این فرمول مدیریتی، ارزش پول ملی را همچنان نتوانسته به جایگاه قبلی برگرداند و تثبیت کند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها با بیان اینکه در بازار، خرید و فروش ارز رها شده و قیمت ها افسار گسیخته است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی سالهاست که تحریم است و در این برهه زمانی بیشتر از آنچه تحریم های
آمریکا تاثیرگذار باشد و آرامش بازار سکه و ارز را در هم شکند بیش از این دست های پشت پرده داخلی قیمت ها را با جهش روبرو کرده و از داخل مدیریت می شود.

خجسته در پایان با بیان اینکه مسئولین تخصصی و اقتصادی کشور بایستی برای کنترل بازار و مهار تورم ورود پیدا کنند، افزود: مشاهدات میدانی از بازار ارز نشان از تداوم سکون و خاموش بودن تابلوی صرافی ها بود که این روند قطعا تولید داخلی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها