رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379646

میرسلیم: تا فساد ریشه‌کن نشود اقدامات اصلاحی در اقتصاد بیفایده است

ساعت24-رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه‌اسلامی گفت: تا فساد ریشه‌کن نشود، هر اقدام اصلاحی در اقتصاد بی‌فایده است.

میرسلیم
سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌های این حزب با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا، اظهار داشت: امروز اغلب کشورهای دنیا خیلی از آمریکا می‌ترسند و نمی‌تواند به آن بی‌اعتنا باشند. بنابراین بسیار با احتیاط با آمریکا برخورد می‌کنند و قطعاً نباید توقع داشته باشیم اروپایی‌ها خلاف نظر آمریکایی‌ها عمل کنند.

وی افزود: در وضعیت فعلی کشور جای هیچ ناامیدی نیست اما این را هم باید بدانیم که مشکلات جدیدی برای ما ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: امروز شرایط خودکفایی به لحاظ عمومی برقرار است و ما در برخی موارد جزئی وابسته به وارداتیم اما مطمئنا با مدیریت صحیح توزیع و جلوگیری از ضایعات، در اقتصاد فلج نخواهیم شد.

میرسلیم اظهار داشت: اگر فساد ریشه‌کن نشود، هر اقدام اصلاحی در اقتصاد بی‌فایده است و همچون آب در آبکش ریختن است. باید شبکه فساد هرچه سریعتر فروبریزد و برخورد قاطع و همه جانبه با آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به مسائل اجتماعی در کشور، گفت: ما امروز در امور اجتماعی با موضوع سست‌شدن بنیان‌های خانواده روبروییم. افزایش آمار طلاق، افزایش سن ازدواج و شیوع اعتیاد از جمله معضلات کشور است. همواره یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی استحکام خانواده بوده اما امروز این مهم در معرض خطر قرار گرفته است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه‌اسلامی اظهار کرد: امروز گسست فرهنگی و بی اعتنایی به قوانین و احکام وجود دارد و آنچه رهبرانقلاب سال‌ها پیش با عنوان شبیخون فرهنگی مطرح کردند، عملاً تحقق پیدا کرده و انحرافات فضای مجازی، نسل سوم این شبیخون است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها