رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379659

دختر جوان خودش به راننده پیشنهاد خجالت آور داده بود !

ساعت 24-راننده پراید که متهم است زنی را آزار و اذیت کرده، وقتی در جلسه رسیدگی به پرونده اش حاضر شد، نه تنها اتهام آزار زن را رد کرد، بلکه مدعی شد زن جوان به او پیشنهاد برقراری رابطه داده بود.

اسفند ماه دو سال قبل زنی با همراه مردی موتور سوار به کلانتری مراجعه کرد و مدعی شد از سوی مردی آزار و اذیت شده است. این زن گفت: مرد راننده من را به عنوان مسافر سوار کرد و به راه افتاد. من چند جایی کار داشتم و با خودم فکر کردم که ماشین را به صورت دربستی کرایه کنم که در راه یک دفعه متوجه شدم مرد راننده تغییر مسیر داد و بعد هم من را مورد آزارواذیت قرار داد.

من چندباری سعی کردم فرار کنم اما نتوانستم او حتی پول و کارت بانکی من را گرفت و هرچه پول نقد داشتم هم از من گرفت تا اینکه در فرصت مناسب از ماشین پیاده شدم و از مردم درخواست کمک کردم که یک موتورسوار کمکم کرد و بعد هم من را به کلانتری رساند.

این در حالی بود که مرد موتورسوار هم اظهارات زن جوان را تأیید کرد و گفت: من دیدم زنی فریاد می زند و کمک می خواهد مردم دور ماشین پرایدی جمع شده بودند و می خواستند به زن کمک کنند، اما مرد راننده با گفتن اینکه دعوا خانوادگی است، دخالت نکنید سعی داشت زن را به داخل ماشین بیندازد. زن فریاد می زد دروغ می گوید من این مرد را نمی شناسم و من هم برای اینکه به موضوع مشکوک بودم، مقاومت کردم و با ترفندی مرد را بیرون کشیدم و زن را نجات دادم و با خودم به کلانتری آوردم.

با ردیابی های انجام شده مأموران متوجه شدند مرد راننده در یک پمپ بنزین از کارت بانکی زن جوان استفاده کرده است. با به دست آمدن این سرنخ مأموران ماشین مرد جوان را شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم در بازجویی ها ابتدا مدعی شد که زن جوان فقط مسافر او بوده و گفته های زن درست نیست، اما وقتی برای رسیدگی به پرونده اش به دادگاه کیفری شماره یک شعبه چهار آورده شد، ادعای عجیبی را مطرح کرد.

در ابتدای جلسه رسیدگی زن جوان که در دادگاه حاضر شده بود، یک بار دیگر گفته هایش را تکرار کرد و مدعی شد مرد راننده او را مورد آزار قرار داده است و خواستار مجازات این مرد شد.

او جزئیات را توضیح داد و گفت: من روز سختی داشتم و باید ماشینی را به صورت دربستی می گرفتم تا کارهایم را انجام دهم. روز حادثه ابتدا به صورت مسافر عادی سوار ماشین شدم بعد پیشنهاد دادم دربستی من را به چند جا برساند. او قبول کرد ولی در راه من را مورد آزار قرار داد و متوجه شدم اصلا قصدش از مسافرکشی همین بوده که من را مورد آزار قرار دهد.

متهم نیز گفت: زن جوان را به عنوان مسافر سوار کردم. او در راه با من درد دل کرد و عکس بچه هایش را نشان داد و گفت که می خواهد از شوهرش جدا شود. زن جوان به من گفت کسی که می خواهد از او جدا شود، شوهر سومش است و زندگی بسیار بدی را در این چند سال تجربه کرده است حتی برایم توضیح داد برای کارهای طلاق باید به محضر و دفترخانه و چند جای دیگر برود و کارهایی انجام دهد. کارت بانکی اش را به من داد تا خرید کنم چند جایی ایستادم تا آب و خوراکی بخرم و پمپ بنزین هم رفتم که بنزین بزنم و پولش را این زن حساب کرد. او زن درستی نیست یک بار هم به من پیشنهاد داد که با او رابطه داشته باشم.

این زن جوان بود که قصد داشت از من سوء استفاده کند و می گفت که حال خوبی ندارد. بعد هم برای اینکه از من اخاذی کند وقتی که برای خرید جایی توقف کرده بودم، از ماشین پیاده شد و فریاد زد تا مردم را دور خودش جمع و خواست که از من اخاذی کند. وقتی من تن به خواسته او ندادم، چنین رفتاری کرد و حالا هم از من شکایت کرده است درحالی که متهم اصلی خود اوست. این زن وقتی که دید با من به جایی نمی رسد با فریادهایش سعی کرد یک موتور سوار را متوقف کند و از او کمک بگیرد.

من سعی کردم به مرد جوان بگویم این زن دروغ می گوید، اما توجه نکرد. این زن برای من پاپوش درست کرده است و من حرف هایش را قبول ندارم. زن جوان گفته های متهم را قبول نکرد و او را دروغ گو خواند و گفت که این مرد پول هایم را دزدید و من را مورد آزار قرار داد و من خواهان اشد مجازات برای او هستم.

با پایان گفته های متهم، هیئت قضات وارد شور شدند و تصمیم گرفتند زن جوان را برای معاینه زیادتر و اعلام نظر پزشک قانونی به سازمان پزشکی قانونی معرفی کنند. بعد از اعلام نظر متخصصان، قضات درباره این پرونده تصمیم گیری خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها