رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379670

امید صعود اینترنت ایران به رتبه‌های بالای جهان

ساعت24-به تازگی خبرهای خوشحال‌کننده‌ای از یک نام جدید شنیده می‌شود. یک برند جدید با این نیت که تجربه استفاده از اینترت را به کل تغییر دهد، پا به عرصه گذاشته است. این سیستم سرویسی با کیفیت متفاوت و با استفاده آسان را ارائه خواهد داد تا همه بتوانند با استانداردهای جهانی از اینترنت استفاده کنند.

اپراتور جدید زی تل فعالیت خود را شروع کرده است تا امید تازه برای نزدیک شدن به تجربه روز دنیا در استفاده از اینترنت نامحدود را برای همگان به ارمغان آورد. ظاهراً این سرویس جدید، تی دی ال تی ای است که زی تل با رویکردی جدید آن را به بازار ارائه کرده است و شنیده‌ها حاکی از انقلابی در سرعت و سادگی استفاده از اینترنت برای کاربران این محصول جدید است.

دنیای امروز ما دنیای ارتباطات سریع است. این سرعت در روابط، کارهای روزمره و.... در کشورهای دیگر دنیا به مراتب بیشتر است و ما برای عقب نماندن از این سرعت باید خود را با دنیا هماهنگ نگاه داریم، برای این کار نیاز به ابزارهایی مطابق با استانداردهای جهانی داریم. یکی از این ابزارها اینترنت است که متاسفانه تا به امروز، اینترنت در ایران با استانداردهای جهانی همیشه فاصله محسوسی داشته است که این فاصله خصوصا در مورد سرعت اینترنت و نامحدود بودن آن بسیار محسوس است و همیشه جای خالی یک سرویس اینترنتی که مشترکان آن نگران تمام شدن حجم اینترنت در اوج یک فعالیت مهم نباشند حس شده است.

البته سرویس‌های اینترنت در ایران هر ساله نسبت به خود پیشرفت کرده و بهتر شده است ولی تقریبا همیشه از سایر کشورهای جهان بسیار ضعیف‌تر بوده است.

موسسه «آکامای تکنولوژی» گزارش مفصلی در مورد سرعت اینترنت جهان منتشر کرده است که در آن به مقایسه پارامترهای مهم کشورها با یکدیگر در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ می‌پردازد و بر اساس این گزارش می‌بینیم که ایران با سرعت ۴.۷ مگابایت در ثانیه رتبه ۱۰۷ را از میان ۱۴۹ کشور جهان را کسب کرده است.

هر روزه شاهد تبلیغات شرکت‌های مختلفی هستیم که هر کدام ادعای سرعت بالاتر و کیفیت بهتر و حجم بیشتر را دارند ولی وقتی زمان خرید و استفاده از این خدمات فرا می‌رسد فرق چندانی مشاهده نمی‌کنیم و چیزی کمتر از انتظارمان دریافت می‌کنیم.

بسیاری از ما شدیدا به اینترنت وابسته هستیم. به طوری که برایمان حتی چندساعت دوری از آن غیر قابل تصور است و حتی نمی‌توانیم به یاد بیاوریم که سال‌های قبل از آشنایی با اینترنت چگونه کارهای روزانه خود را انجام می‌دادیم.

آدم‌هایی که اینترنت کل زندگی آنها است، درآمدشان در آن تعریف شده، تفریح‌شان در آن است و دانش‌شان از آن تامین می‌کنند، هر روز به دنبال راه حل‌هایی هستند برای داشتن یک اینترنت ترجیحا نامحدود که همیشه با کیفیتی یکسان کار کند و سرعت و هزینه قابل‌قبولی داشته باشد و استفاده از آن ساده و بی‌دردسر باشد، چرا که هر کدام از ما تجربه‌های عموماً ناخوشایندی از هر کدام از تامین کننده‌ها داشته و داریم.

کافی است جستجوی کوچکی در اینترنت انجام داده تا کامنت‌های مختلف سرشار از نارضایتی را ببینید و اینجا است که بسیار سردرگم خواهید شد چرا که تعداد افراد راضی از انواع سرویس‌ها انگشت شمار هستند. امیدواریم که زی تل همان راه حل گم شده ما برای تامین نیازهای روزمره زندگی پرسرعت امروز باشد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها