رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379676

عضو شورای شهر تهران:منتظر تصمیم شورای نگهبان درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستیم/ شورای شهر برای حفظ افشانی در شهرداری تهران تلاش میکند

ساعت24-عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب کلیات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان، گفت که شورای شهر طبق قانون و در صورت امکان همچنان تلاش بر حفظ شهردار تهران دارد و تا زمان تصویب نهایی این قانون منتظر خواهد ماند.

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به تصویب کلیات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سوی شورای نگهبان، گفت: اگرچه که کلیات این قانون در شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته است ولی هنوز مشخص نیست که نظر اعضای محترم این شورا درباره جزییات طرح چگونه باشد. البته در نهایت همه دستگاه‌ها و نهادها موظف هستند خروجی این قانون را رعایت و اجرایی کنند که شورای شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این عضو شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که چه افرادی در شهرداری تهران مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خواهند شد، گفت: هنوز به صورت کامل این قانون در شورای نگهبان به تصویب نرسیده و همان طور که توضیح دادم ممکن است که در نهایت تغییراتی در این قانون ایجاد شود و باید تا تصویب نهایی آن منتظر ماند.

او افزود: درباره افرادی که طبق این قانون در شهرداری بازنشسته خواهند شد، لیستی به صورت کلی تهیه شده است که اخیرا آن را آقای شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به من دادند. البته الان درباره اسامی این افراد حضور ذهن ندارم، ضمن اینکه این لیست هم خیلی دقیق و جزیی نبود و باید تا زمان ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان منتظر ماند. طبق قانون دولت باید آن را به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

رسولی همچنین در پاسخ به این پرسش که شورای شهر چه رویکردی را در صورت بازنشستگی افشانی با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خواهد داشت، گفت: شورای شهر تلاش بر حفظ آقای افشانی دارد. البته چنانچه قانون این امکان را ایجاد کند ما از ادامه فعالیت آقای افشانی حمایت خواهیم کرد، ولی اگر چنین امکانی هم میسر نباشد، شورای شهر تلاش خواهد کرد تا در صورت تغییر شهردار تهران، این مجموعه دچار تزلزل و خسران نشود

منبع: اعتماد آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها