رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379853

مخالفت شورا با حضور معاون شهردار در هیات مدیره تاکسیرانی

ساعت 24-اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از شش ماه اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی را انتخاب کردند.

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز انتخاب چهار نفر از اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی را روی میز بررسی قرار دادند و آقایان قنادان، پورسیدآقایی، روحی و خانم حصاری به عنوان اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی به شورای شهر معرفی شدند که افشین حبیب زاده عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، گفت: این افراد پیشنهادی برای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی از زمان آقای نجفی انتخاب شدند و نامه‌ای که به ما رسیده است با امضای شهردار قبلی است و این در حالیست که افشانی شهردار جدید هنوز نامه‌ای رسمی در جهت تایید این چهار نفر ارائه نکرده است.

حسن رسولی نیز با بیان اینکه مهندس افشانی بیش از چهار ماه است که شهردار تهران شده و اختیار کامل داشته است و می‌توانسته به صورت کتبی و رسمی نسبت به استرداد لایحه تقدیمی اقدام کند، گفت: خواهش می‌کنم با دادن پیغام جهت گیری را عوض نکنید.

وی با بیان اینکه بر اساس لایحه تقدیمی شهرداری، شورای شهر رأی می‌دهد و آقای نجفی نیز در زمان مدیریت خود این افراد را معرفی کرده است، گفت: سازمان تاکسیرانی مهم است و باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

حبیب زاده در واکنش به این امر عنوان کرد: پیشنهادی از سمت شهردار فعلی نداشتیم و پیشنهادات مربوط به شهردار قبلی است و بهتر است این انتخاب مسکوت بماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اداره این شهر و موفقیت در امور شهرداری، موفقیت شورا است اما شش ماه است که تاکسیرانی معطل هیات مدیره مانده و موضوع هنوز در شورا تعیین تکلیف نشده است.

وی با بیان اینکه با این شیوه کار پیش نمی‌رود، تصریح کرد: الان شش ماه است که تاکسیرانی هیات مدیره ندارد و این در حالیست که انتخاب اعضای هیات مدیره یک کار ساده و روتین است که اصلا برای آن وقتی نباید تلف کرد چرا که بر اساس قوانین معاون شهردار، رئیس سازمان تاکسیرانی و یک نفر از بیرون باید عضو این هیات مدیره باشند و ما در این دوره پیشنهاد کردیم که خانم حصاری که مدیرکل حمل و نقل عمومی وزارت کشور است در راستای افزایش ارتباط شهرداری و وزارت کشور عضو هیات مدیره تاکسیرانی شود و این چه پیچیدگی دارد که شش ماه است هیات مدیره مسکوت مانده است؟

وی با بیان اینکه برخی‌ها در این جلسه نقل کردند که شهردار تهران خواسته که این طرح مسکوت بماند، گفت: من معاون شهردار هستم و با آقای افشانی حرف زدم و دو جلسه قبل یعنی قبل از تعطیلات افشانی به معاون برنامه ریزی گفت که این پیشنهاد را پس بگیرد تا آن را بررسی کند و رزومه‌های اعضای پیشنهادی هیات مدیره را هم دریافت کرد و بعد گفت که مورد قبولم است و آنچه که از قول شهردار می‌توانم بیان کنم این است که موافق این ترکیب بودند و اگر نمی‌خواهید رأی بدهید این مسئله جای خود دارد.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر تهران به پیشنهاد حبیب زاده مبنی بر مسکوت ماندن دوباره این طرح رای ندادند اما آقایان روحی و قنادان و همچنین خانم حصاری را به عنوان اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی انتخاب کرده و به حضور معاون شهردار در ترکیب هیات مدیره سازمان تاکسیرانی رأی نداند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها