رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379920

کواکبیان: شعار اخیر عده‌ای از طلاب حوزه علمیه قم علیه آیت‌الله هاشمی، ظلم است/ تحقیق و تفحص از شهرداری تهران بار دیگر در مجلس مطرح شود

ساعت24-نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی درخصوص شعار علیه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:عده‌ای از طلاب حوزه علمیه قم علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شعاری دادند، این واقعا ظلم است

مصطفی کواکبیان
مصطفی کواکبیان در تذکری با استناد به مواد ۲۱۴ و ۲۱۷ آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت:‌ امروز ما دیدیم برای یک پالایشگاه بیش از ۱۶۰ نفراز نمایندگان رای دادند اما برای شهرداری و تحقیق و تفحص از آن مجلس حتی به اصل آن هم رای نداد. ما درخواستی داریم بار دیگر موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس مطرح شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نمایندگان عنوان کرده که چرا نمایندگان تهران باید ۳۰ نفر باشند. این نماینده می‌تواند برود و برای افزایش نمایندگان شهر خود تلاش کند. بر اساس قانون تعداد نمایندگان طبق افزایش جمعیت، اضافه‌تر می‌شوند نه کمتر.

وی تاکید کرد: اخیرا عده‌ای از طلاب حوزه علمیه قم علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شعاری دادند که واقعا ظلم است و بنابراین باید از افراط‌گری پرهیز شود.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها