رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379952

بازاریابی الکترونیک، راهکار نفوذ در بازارهای گردشگری و حمایت از بخش خصوصی است

ساعت 24-رئیس گروه گردشگری الکترونیک دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری گفت: بازاریابی الکترونیک و تبلیغات مجازی، یکی از راهکارهای نفوذ در بازارهای گردشگری و پشتیبانی از بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری کشور است.

امیرارسلان فیضی با بیان اینکه این گروه نوپا، با حمایت ویژه معاون گردشگری برای اولین بار در این معاونت تشکیل شده است، در تشریح برنامه‌های این حوزه گفت: برنامه جامع ۲ ساله گردشگری الکترونیک ایران با رویکرد بازاریابی و تبلیغات براساس ۱۴ مدل از ذینفعان صنعت گردشگری در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و به کمک دانشجویان دانشگاه‌های شریف، تهران و علامه طباطبایی تدوین شده است.

به گفته فیضی این برنامه جامع که برای نخستین بار تدوین شده توسط نهادهای مالی، نهادهای توسعه کار آفرینی، نهادهای دانش بنیان، نهادهای مردم نهاد، نهادهای مالکیت معنوی، نهادهای تجاری‌سازی و نهادهای دولتی بستر ساز، حمایت می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای سال ۹۷ شعار "گردشگری و تحولات دیجیتال" را برگزیده است، معاونت گردشگری با هدف جلب توجه بیشتر فعالان صنعت گردشگری به مقوله مهم فضای مجازی و دیجیتال دو رویداد را نیز برنامه‌ریزی کرد.

رئیس گروه گردشگری الکترونیک دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری در ادامه اظهار داشت: در رویداد نخست، فراخوان تمامی شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات برای فعالیت در صنعت گردشگری منتشر و منتج به برگزاری سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ و در محل هتل لاله تهران شد.

فیضی درباره اهداف این سمینار که از ۲۴ تا ۲۶ مرداد برگزار شد، گفت: در این رویداد به دنبال آشنایی هر چه بیشتر فعالان صنعت گردشگری با بازاریابی دیجیتال و پیوند بین آن‌ها و بهره‌گیری از روش‌های نوین تبلیغات هستیم تا رکودهای اقتصادی کسب و کارهای گردشگری از این طریق مدیریت و پشتیبانی فنی از فعالی‌های بخش خصوصی مرتبط، فراهم شود.

وی ادامه داد: در رویداد دوم، با همکاری ادارات کل استانی به برگزاری رویداد استارت آپ و ایده‌های خلاق در ۳۱ استان کشور اقدام کردیم.»

فیضی خاطرنشان کرد: «محورهای تبیین شده معاونت گردشگری برای این رویداد، حمل و نقل و انرژی، اسکان و اقامت، خدمات بانکی و بیمه‌ای، خدمات اطلاع‌رسانی، خدمات پذیرایی و رفاهی، خدمات الکترونیک، گردشگری و سلامت، معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری بر پایه الکترونیک انتخاب شده است.»

رئیس گروه گردشگری الکترونیک دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری تصریح کرد: ایده‌ها و منتخبین هر استان در مرحله نهایی این مسابقات در تهران به رقابت می‌پردازند و در پایان، بهترین ایده‌های خلاق گردشگری به منظور شکل‌گیری کسب و کارهای جدید به سرمایه گذاران و مراکز حمایتی معرفی خواهند شد.

وی افزود: مابقی ایده‌های خلاق نیز به فعالان گردشگری پیشنهاد داده می‌شود تا از آن‌ها در رونق کسب و کار موجود بهره ببرند.

فیضی در پایان اظهار داشت: به عبارتی گروه گردشگری الکترونیک معاونت گردشگری در هر دو رویداد، به نوعی حمایت و پشتیبانی عملی و فنی از کسب کارهای گردشگری را در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی و فعالان گردشگری کشور، در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت آن‌ها باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها