رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379986

قیمت گذاری و فروش آثار هنری دانش آموزان از سال آینده

ساعت 24-دبیر جشنواره سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور از قیمت گذاری آثر هنری دانش آموزان برای فروش از سال آینده خبر داد .

زهرا مظفر در این باره اظهار کرد : عموم بازدیدکنندگان از آثار هنری دانش آموزان درخواست خرید این آثار را داشتند که این موضوع در دستورکار ما خواهد بود تا از سال آینده آثار دانش آموزان قیمت گذاری شده و در طول جشنواره برای فروش به عرصه نمایش گذاشته شود.

وی ضمن ارزیابی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری برای دانش آموزان دختر و پسر که امسال در تهران در حال برگزاری است گفت: این دوره از جشنواره پس از 10 سال با مرکزیت تهران در حال برگزاری است که هدف معرفی ظرفیت دانش آموزان به عموم جامعه و انعکاس خبری از بزرگ ترین رویداد فرهنگی هنری کشور را دنبال می کند.

او ادامه داد: حضور مسئولان در این جشنواره و بازدید از کارگاه ها، حضور داوران مجرب و متخصص که شاید در سال های گذشته به دلیل دوری راه و محدود بودن زمان نمی توان از ظرفیت آنان استفاده کرد، یکی از مهم ترین نقاط مثبت این جشنواره بود.

دبیر جشنواره سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور افزود: حضور هنرمندان در این جشنواره یکی از اتفاقات نادر در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در طول سال های گذشته است.

مظفر فضاها و امکاناتی که در تهران است را برای برگزاری جشنواره فرهنگی هنری مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره از جشنواره توانستیم تعامل خود را با دستگاه های فرهنگی هنری مختلف افزایش دهیم که این امکان در سال های گذشته وجود نداشت.

او در این باره ادامه داد: گالری دانش آموزان که در فرهنگستان هنر به نمایش عموم گذاشته شد، یکی از فرصت هایی بود که امسال حتی برای بازدیدکنندگان از کشورهای دیگر نیز فراهم شد.

دبیر جشنواره سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور افزود: کارهای دانش آموزی در این گالری فاخر بود و بازدیدکنندگان از نمایش این آثار ابراز خرسندی کردند.

او به بازدید از مرکز انستیتو و بازی های رایانه ای اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان حاضر در کلاس ها اذعان داشتند که کار به صورت حرفه ای و مهارتی در حال انجام است و ساخت بازی به صورت فنی به دانش آموزان آموزش داده می شود تا به عنوان تولیدکنندگان بازی در آینده از ظرفیت این دانش آموزان استفاده شود و امسال ساخت بازی با شعار "دختر ایرانی، نقش آفرینی" و با حضور استادان متخصص صورت میگیرد.

دبیر جشنواره سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور افزود: 906 دانش آموز پسر و هزار و 10 دانش آموز دختر در این دوره از جشنواره شرکت کردند که کیفیت آثار و حضور کمی و کیفی دانش آموزان دختر بسیار پررنگ تر از دانش آموزان پسر بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مظفر محل برگزاری جشنواره فرهنگی هنری را برای سال آینده در تهران اعلام کرد تا بتوان از سطح تعامل با دستگاه های فرهنگی افزایش یابد و شرایط کارآفرینی دانش آموزان نیز در تهران پیگیری شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها