رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380005

روحانی 6 شهریور با رهبری دیدار میکند

ساعت24-عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه روز حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای پاسخ به سوال نماینده‌ها مشخص نیست، گفت: ششم شهریور ماه رئیس‌جمهور با رهبری دیدار دارد.

احمد امیرآبادی‌فراهانی، در توضیحات ابهامات مطرح درباره طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: این موضوع را از معاون پارلمانی رئیس‌جمهور جویا شدم و ایشان در توضیحات خود گفتند که به رئیس‌جمهور پیشنهاد شد تا روز ششم شهریور‌ ماه برای پاسخ به سوال نماینده‌ها در صحن علنی حضور پیدا کند اما هنوز مکاتبه رسمی با مجلس نشده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت و رئیس‌جمهور برای تعیین روز هیچ مکاتبه رسمی با هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نداشتند و روز ششم بنا بر مذاکرات مذکور مطرح شد.

وی یادآور شد: با این حال مطلع شدیم که روز ششم شهریور ماه هم رئیس‌جمهور با مقام معظم رهبری دیدار دارد لذا در این روز هم در صحن برای پاسخ به سوال نماینده‌ها حاضر نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از اینکه دولت برنامه ماهانه و هفتگی مشخصی ندارد به خانه ملت گفت: رئیس‌جمهور باید برنامه روزانه و ماهانه مشخصی داشته باشد، البته طبق قانون اگر رئیس‌جمهور برای پاسخ سوال در صحن حاضر نشود، سوالات مطرح و به رأی گذاشته می‌شود.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها