رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380054

تیم فوتبال نفت تهران به دسته سه سقوط کرد

ساعت 24- «رضا گلمحمدی» مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، از سقوط تیم نفت تهران به دسته سه کشور خبر داد.

style="text-align:justify">گلمحمدی با بیان اینکه «بی مبالاتی مجمع واگذاری نفت این تیم ریشه دار را نابود کرد»،

اظهار داشت: این تیم پس از مشکلات فراوان مدیریتی و بلاتکلیفی در لیگ دسته یک فوتبال (آزادگان) پس از دو هفته عدم حضور در برابر حریفان، به دسته سه کشور سقوط کرد.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت نابود شده است، افزود: علت این اقدام بی مبالاتی مجمع واگذاری وزارت نفت بود که نتوانست این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: در نامه نگاری به وزیر و مجمع واگذاری نفت، نمایندگان و برخی مسئولان درخواست شد تا این تیم از شرایط بحرانی دور شود، ولی تا کنون موثر واقع نشده است.
تیم نفت تهران فصل گذشته با مشکلات مختلف مالی و مدیریتی از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد.
گلمحمدی همچنین در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال راه آهن تهران که در دسته 2 فعالیت دارد، گفت: این تیم نیز از وضعیت نامطلوبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه دادستانی و قوه قضاییه نمی توانند تیمداری کنند، ادامه داد: تیم راه آهن تهران این روزها در شرایط نا امید کننده ای به سر می برد که می توان شکستن استخوان های این تیم ریشه دار کشور و استان تهران را به وضوح شنید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: چنین تیم داری دولتی را در هیچ جای دنیا نمی توان دید که به علت ضعف مدیریت در باشگاه ها هر روز شاهد از بین رفتن تیمی ریشه دار در کشور هستیم.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت تیم پاس تهران و احیای این تیم با همت برخی از پیشکسوتان اظهارکرد: هنوز اقدامی در احیای این تیم نشده و می بایست پس از بازی های جاکارتا با وزیر ورزش و جوانان در خصوص احیای این تیم صحبت شود.
گلمحمدی همچنین از برگزاری «پرشین لیگ» با حضور کودکان کار و خیابانی امشب (یکشنبه) در مجموعه چمن دانشگاه شهید بهشتی تهران خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت 40تیم از کشور و در رده سنی نوجوانان و جوانان که با حضور برخی از پیشکسوتان ورزشی آغاز می شود.
به گفته وی، هدف از برگزاری این لیگ، حمایت و دلداری قشر کودکان کار و کشف استعدادهای برتر ورزشی خواهد بود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها