رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380196

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:بازار دام زنده آرام است و قیمتها متعادل

ساعت24-رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نوشت: قیمت این نوع گوشت در ایام عید قربان گران نخواهد شد،بنا بر این مردم در روز عید قربان برای خرید دام زنده صف نکشند تا دام بهتری را با قیمت مناسب تر بخرند.

علی اصغر ملکی درباره آخرین وضعیت بازار گوشت گوسفندی در آستانه عید قربان گفت: خوشبختانه با تدابیر انجام شده از سوی دولت، قیمت نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته ضمن اینکه درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مغازه داران حدود ۵۱ هزارتومان است که با ۱۰ درصد سود آن را به قیمت ۵۸ تا ۵۹ هزارتومان عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه برخورد خوبی با قاچاق دام از کشور صورت گرفته است، افزود: علیرغم نزدیک شدن به عید قربان ، این امر نتوانسته بر قیمت گوشت در بازار تاثیرگذار باشد اما هم اکنون عرضه دام به اندازه کافی است و نیاز کشور در عید قربان را تامین خواهد کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه بازار گوشت در آرامش به سر می برد و نوسانی را شاهد نیستیم، افزود: علاوه بر اینکه عرضه دام زیاد شده، انتهای ماه است و مردم قدرت خرید زیادی ندارند همچنین تعداد سفرها افزایش یافته و همه این موارد باعث رکود بازار شده است.

ملکی درباره وضعیت قیمت گوشت گوسفندی در روزهای آینده گفت: قیمت گوشت گوسفندی افزایش نخواهد یافت اما قیمت دام زنده احتمال دارد به صورت موقتی نوساناتی داشته باشد.

وی توصیه کرد: مردم برای خرید دام زنده در روز عید قربان نباید شتاب زده عمل کنند و بهتر است مقابل مراکز عرضه صف نکشند و ازدحام نکنند تا بتوانند دام بهتری را با قیمت مناسب تر خریداری کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها