رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380247

ایران 0_2 میانمار؛ شاگردان کرانچار با وجود شکست صدر نشین ماندند

شاگردان کرانچار با وجود باخت مقابل میانمار به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا صعود کردند.

در آخرین روز از دیدار های مرحله گروهی بازی های فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی تیم ملی کشورمان از ساعت 13:30 مقابل میانمار قرار گرفتند.


زلاتکو کرانچار برای این بازی نفرات زیر را از ابتدا به زمین فرستاده بود:

زلاتکو کرانچار برای این بازی شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، مهدی رحیمی، محمد سلطانی‌مهر، یونس دلفی، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق‌پور، رضا جبیره، شاهین عباسیان، محمد خدابنده‌لو و عارف آغاسی

نیمه نخست این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که بازیکنان میانمار در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند. اما در نیمه دوم و با توجه به نتیجه عجیب دیدار کره شمالی و عربستان بازیکنان میانمار برای صعود از مرحله گروهی تلاش خود را برای رسیدن به گل مضاعف کردند تا این که در دقیق 56 و 68 به گل رسیدند، در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت تا این دیدار با نتیجه 2_0 به نفع میانمار به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه تیم زیر 23 سال کره شمالی با 3 گل از سد عربستان گذشت تا با وجود چنین نتایجی در روز پایانی مرحله گروهی ملی پشوان کشورمان با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت 1 به عنوان تیم صدر نشین به دور بعد صعود کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها