رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380329

جریمه کامیون های متخلف تخلیه نخاله در مکان های غیرپیش بینی شده

ساعت 24- استاندار تهران گفت: کامیون های متخلف تخلیه نخاله در مکان های غیر پیش بینی شده جریمه می شوند

style="text-align:justify"> محمد حسین مقیمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان ری طی سخنانی با بیان این که شرکت شهرک های صنعتی مسئول فراهم کردن زیرساخت ها برای واحدهای صنعتی باشد، که به آن ها زمین واگذار کرده است و گفت: باید در یک شهرک صنعتی با یک هزار ۷۰۰ واحد صنعتی ایستگاه آتش نشانی مستقر شود.

وی وضعیت پسماند شهرک های صنعتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای جمع آوری پسماند می بایست در دو جهت فعالیت کنیم، یک بخش فعالیت فرهنگی و بخش دیگر اقدامات اجرایی است.

استاندار تهران سپس سازمان محیط زیست را مکلف کرد، طی ۱۵ روز آینده مکانی را برای پسماند شهرک صنعتی ری جانمایی کند و افزود: خاک سنگ و نخاله سنگ بری ها نباید در محل در نظر گرفته شده برای پسماند تخلیه شود و نخاله های ساختمانی شهرک صنعتی باید به مکانی خاص منتقل شود.

مقیمی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر تکنولوژی تولید کاغذ از نخاله سنگ وجود دارد و کارخانه های سنگبری و سایر بخش ها می توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: پسماندهای خانگی شهرک صنعتی به مکان تخلیه پسماندهای با این ویژگی منتقل شود و برای پسماندهای ویژه نیز باید همراه محل کنترل و تخلیه زباله های بیمارستانی و خاص باشد.

مقیمی گفت: تخلیه نخاله ها فقط باید در مکان های پیش بینی شده از طریق فرمانداری ها و بخشداری ها و دستگاه های زیست محیطی انجام شود.

وی گفت: اجازه فعالیت از کامیون هایی که قانون را رعایت نمی کنند سلب شود و شهرداری و شورای شهر طبق یک مصوبه باید از تخلیه پسماند توسط کامیون ها در مکان های غیر پیش بینی شده جلوگیری کرده و متخلفان جریمه شوند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها