رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380490

استقرار زائران ایرانی در چادرهای منا

ساعت 24-عملیات انتقال بیش از ۸۶ هزار زائر ایرانی از سرزمین عرفات به مشعر و منا با موفقیت انجام شد و هم اکنون همه زائران در سرزمین منا مستقر شده اند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجاج ایرانی که شب گذشته را درمزدلفه سپری کردند با طلوع آفتاب همراه با دیگرحجاج از نقاط مختلف جهان وارد منا شده و در چادرهای زائران ایرانی مستقر شدند.

استقرار زائران ایرانی در چادرهای منا
حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز امروز همراه با کاروان‌های زائران ایرانی ازمزدلفه راهی منا و در چادر بعثه مقام معظم رهبری مستقر شد.

استقرار زائران ایرانی در چادرهای منا
طبق برنامه زمان بندی شده زائران کشورمان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به وقت محلی (۱۲به وقت تهران) برای رمی جمرات اقدام خواهند کرد.


گروه‌های امداد و پزشکی مرکز پزشکی حج وزیارت در مسیرهای جمرات مستقر هستند و عزیمت کاروان‌ها از محل خیمه‌ها به جمرات و بازگشت توسط نرم افزار در ستاد حج رصد می‌شود.


حدود نیمی از زایران ایرانی شب گذشته را در مشعر وقوف اضطراری داشته و سپس وارد منا شدند و هم اکنون رمی جمرات را انجام داده و درچادرها مستقر شده اند.


ذبح قربانی برای زائران وقوف اضطراری که از شب گذشته وارد منا شده اند از بعد از طلوع آفتاب آغاز شده و ادامه دارد.

استقرار زائران ایرانی در چادرهای منا
گفتنی است منابع سعودی پیشتر اعلام کردند امسال بیش از ۱۸۵۰۰۰۰ زائر خارجی مناسک حج تمتع را انجام می‌دهند. امروز در عربستان عید قربان است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها