رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380493

واکنش باشگاه پرسپولیس به معاوضه منشا - مظاهری، پیشنهاد میلیاردی علیپور و قرارداد سنگین بیرانوند

ساعت24-باشگاه پرسپولیس به اخبار و شایعات نقل‌وانتقلاتی این باشگاه واکنش نشان داد.

پندار خمارلو در مورد اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با باشگاه ذوب‌آهن برای معاوضه منشا و رشید مظاهری در نیم‌فصل به توافق رسیده است، اظهار داشت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد، ما سر نیم‌فصل با هیچ بازیکن و باشگاهی مذاکره نکرده‌ایم.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود قرارداد 3 ساله بیرانوند با پرسپولیس ارزشی 17 میلیارد تومانی دارد، عنوان کرد: وقتی قراردادها در سازمان لیگ ثبت شده نیازی نیست در مورد آنها صحبت کنیم. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس جدید نیست و زمان طاهری قراردادی 5 ساله امضا شده است که 3 سال از آن باقی مانده است. من در مورد مبلغ قراردادها چیزی نمی‌دانم اما قطعا چنین مبلغی واقعیت ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: البته در قرارداد بازیکن ممکن است آفر قهرمانی آسیا یا کلین‌شیت ثبت شده باشد. یا مثلا اگر قهرمان آسیا شویم حدود 6 میلیون دلار به باشگاه می‌رسد که از آن درصدی به بازیکنان خواهد رسید. اما اینکه چنین ارقامی اعلام می‌شود واقعی نیست.

خمارلو در خصوص اینکه گفته می‌شود علی علیپور پیشنهادی 6 میلیارد تومانی دارد و شاید در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود، گفت: در حال حاضر هیچ بازیکنی از پرسپولیس هیچ پیشنهادی ندارد.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی و اینکه آیا این بازیکن برای بازی در پرسپولیس مشکل دارد یا خیر، تاکید کرد: ترابی بازیکن پرسپولیس است و از نیم‌فصل برای ما بازی می‌کند. تکلیف دیگری در این خصوص وجود ندارد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها