رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380495

بازیهای آسیایی جاکارتا/

مردانی با شکست مقابل نایب قهرمان المپیک از حضور در نیمه‌نهایی بازماند

ساعت24-نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با شکست در دومین دیدارش مقابل نیاب قهرمان المپیک از ژاپن از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که مهرداد مردانی در 60 کیلو با شکست در دومین دیدارش از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک، دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی رفت که با پیروزی 7 بر 3 راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شینوبو اوتا، دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. مردانی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس مبارزه در گروه بازنده‌ها و کسب مدال برنز را داشته باشد.

پیش از این در وزن 67 کیلوگرم که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داده بود و در دور دوم نیز با ضربه فنی المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان را شکست داده بود.

آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا، دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها