رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380522

الیاس حضرتی: استیضاح کرباسیان خواست مردم بود

ساعت24-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست استیضاح مسعود کرباسیان به طور واقع از سوی مردم صورت گرفته و وی باید درباره عملکرد خود به مردم پاسخ دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست استیضاح مسعود کرباسیان به طور واقع از سوی مردم صورت گرفته و‌ وی باید درباره عملکرد خود به مردم پاسخ دهد.

الیاس حضرتی درباره طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد که از سوی برخی از نمایندگان مجلس مطرح شده است اظهارکرد: موضوعات اقتصادی در حال حاضر مشکلات سنگینی را بر گردن مردم انداخته است و مردم زیر چرخ تصمیمات ناهماهنگ اقتصادیون ما در حال له شدن هستند.

وی افزود: این حداقل انتظار مردم از نمایندگانشان در مجلس است که در شرایط امروز اقتصادی کشور وزیر مربوطه مورد سوال قرار گیرد و اتخاذ این رویکرد قانونی از سوی نمایندگان مجلس در جهت استیضاح وزیر اقتصاد به درخواست و مطالبه مردم صورت گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حداقل اقدامی که در شرایط امروز کشور نمایندگان می توانستند انجام دهند این بود که از شخص وزیر اقتصاد که مسئول و‌ متولی اقتصاد کشور است سوال شود و استیضاح کرد تا وی تشریح کند که چرا وضعیت امروز اقتصاد کشور بدین شکل است.

حضرتی تاکید کرد: حضور کرباسیان در مجلس و طرح استیضاح وی در مجلس قطعا و بدون شک با درخواست مردم از نمایندگانشان در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کرباسیان در جلسه استیضاح در جهت تشریح مشکلات و مسائل موجود کشور در حوزه اقتصاد بتواند راهکارهای مدنظر را ارائه دهد در غیر اینصورت از منظر بنده وی در جهت ابقا در این سمت در روز برگزاری جلسه استیضاح با مشکل مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: طرح استیضاح کرباسیان در وضعیت فعلی به درخواست مردم صورت گرفته و وی باید پاسخگوی وضعیت و نابسامانی های امروز کشور باشد و توضیحات لازم را در راستای حل مشکلات به مجلس ارائه کند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها