رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380560

تمهیدات پلیس برای امنیت و ترافیک مراسم دعای عرفه

ساعت 24-پلیس پیشگیری و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات و تدابیر خود برای برگزاری مراسم دعای عرفه را اعلام کردند.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره به ایسنا گفت: محل‌های برگزاری این مراسم‌ها توسط کلانتری‌ها شناسایی شده و همکاران من نسبت به استقرار خودرویی و پیاده در اطراف محل‌های برگزاری دعای عرفه اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نسبت به پوشش انتظامی و تامین امنیت این مراسم اقدامات لازم انجام شده است، گفت: همچنین تدابیری برای پیشگیری از سرقت و دیگر اقدامات مجرمانه پیش‌بینی شده و امیدواریم که این مراسم در امنیت کامل برگزار شده و به پایان برسد.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، حضور ماموران پلیس در اطراف محل‌های برگزاری دعای عرفه تا زمان تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مسعود جبارزاده - معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز درباره تدابیر پلیس راهور برای برگزاری این مراسم به ایسنا، گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در محل‌های برگزاری این مراسم‌ و نیز محورهای منتهی به محل‌های برگزاری نسبت به مدیریت و روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور از ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم در اطراف این محل‌ها همچون مصلی تهران حضور داشته و تا پایان مراسم نیز حضورشان ادامه خواهد داشت، گفت: از شهروندان می‌خواهم که با پلیس همراهی داشته باشند تا دچار ترافیک‌های سنگین در این زمینه نشوند.

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در حال حاضر هیچ محدودیت و ممنوعیت تردد برای برگزاری مراسم دعای عرفه در دستور کار نیست، اما ممکن است در مقاطعی برای روان‌سازی ترافیک چنین تصمیمی اتخاذ شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها