رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380659

جدایی بهترین بازیکن “پرسپولیس” قوت گرفت ! “پرسپولیس” با فروش این ستاره حسابی پولدار می شود!

پرسپولیس قصد دارد نیم‌فصل علی علیپور را بفروشد

مسئولان پرسپولیس، با نقل و انتقال علی علیپور موافق هستند. باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی با مشکل مواجه شده و شرکت ایرانی حاضر است ۵۰۰ هزار یورو بابت رضایتنامه علی علیپور به این باشگاه پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پایان فصل گذشته بود که خبر رسید باشگاه اف‌سی‌بروژ بلژیک خواهان عقد قرارداد با علی علیپور شده است. بازیکنی که از راه‌آهن به پرسپولیس آمد و به قدری رشد کرد که به عنوان آقای گلی لیگ هفدهم کشورمان هم رسید.

نمایش تحسین‌برانگیز این بازیکن نه تنها مورد توجه بلژیکی‌ها، بلکه شنیدیم علیپور مشتریانی از دو کشور ترکیه و روسیه هم دارد که بابت خریدش پول خوبی به خودش و پرسپولیس می‌دهند.

مدتی است فکر و ذهن این مهاجم مستعد قائمشهری معطوف به لژیونر شدن شده و می‌خواهد با بازی در اروپا شانس خودش برای دعوت به تیم ملی را بیشتر کند.
همین چند روز قبل نیز یک شرکت ایرانی که در خارج از کشور کار ترانسفر بازیکن را انجام می‌دهد، پیشنهاد خوبی به علی علیپور و باشگاه پرسپولیس داد ولی این پیشنهاد با مخالفت صریح برانکو مواجه شد.

شنیدیم مسئولان پرسپولیس، اما با این نقل و انتقال موافق هستند. باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی با مشکل مواجه شده و شرکت ایرانی حاضر است ۵۰۰ هزار یورو بابت رضایتنامه علی علیپور به این باشگاه پرداخت کند.
با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که ترانسفر علیپور مبلغی حدود ۶ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد کرد.

مبلغی که می‌تواند بخشی از مشکلات پرسپولیس را حل کند. بر همین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس بدشان نمی‌آید این مهاجم را بفروشند.
با مخالفت برانکو، ترانسفر علی علیپور حداقل نیم‌فصل عقب افتاد، اما بنا بر گفته یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس ترانسفر این مهاجم در ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم جدی است.

پرسپولیس در حال حاضر گادوین منشا را در اختیار دارد که دوباره صاحب انگیزه ویژه‌ای شده است. همچنین مسئولان این باشگاه با ایمن حسین هم به توافق رسیده‌اند.
از طرف دیگر مهدی شریفی مهاجم سابق سپاهان اصفهان هم می‌تواند از نیم‌فصل دوم در ترکیب پرسپولیس بازی کند. بنابراین از نگاه مدیران پرسپولیس جدایی احتمالی علی علیپور مشکلی برای این تیم ایجاد نخواهد کرد.

در این میان گرفتن رضایت برانکو برای ترانسفر علی علیپور کار دشواری است. برانکو اعتقاد دارد علیپور در خط حمله اش دوندگی زیادی داشته و به خوبی فضاسازی می‌کند. در سیستم فعلی مرد کروات هم این مهاجم جنگنده و گلزن نقش مهمی بر عهده داشته و نادیده گرفتن علیپور کار آسانی نیست.

برانکو پس از جدایی مهدی طارمی به خوبی متوجه شد رفتن آقای گل چقدر می‌تواند باعث نزول تیمش شود و بنابراین بعید است به راحتی اجازه جدایی بدهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها