رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 383796

پایان نقل و انتقالات تابستانی با بلاتکیف ترین بازیکن استقلال

ساعت24-نقل و انتقالات تابستانی در حالی امروز به پایان می‌رسد که یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال همچنان وضعیت حضورش در این تیم نا مشخص است.

فصل نقل و انتقالات تابستانی امروز برای باشگاه های لیگ برتری و لیگ دسته اولی به پایان می رسد و به همین دلیل تمام باشگاه ها برای جذب بازیکن و اقدام برای دریافت کارت هر بازیکنی فقط تا پایان ساعت 24 روز سه شنبه فرصت دارند این کار را انجام دهند.

طبق قانون فیفا زمان نقل و انتقالات تنها تا 12 هفته خواهد بود و پس از آن باشگاه ها اجازه جذب بازیکن جدید ندارد. باشگاه استقلال هم از جمله باشگاه هایی است که تا به این لحظه قصد جذب بازیکن جدید ندارد و فقط یک بازیکن بلاتکلیف در ترکیب تیمش دارد.

جابر انصاری مهاجم تیم فوتبال استقلال که همچنان با آبی پوشان قرارداد دارد جزو بازیکنانی محسوب می شود که بلاتکلیف است و وی به دلیل خط خوردن نامش از سوی شفر این روز ها فقط در تمرینات آبی ها حضور دارد. به این ترتیب انصاری تا پایان امروز در صورتی که باشگاه دیگری از جمله ماشین سازی که مطرح شده خواهان او است می تواند به تیم جدید برود در غیر این صورت در استقلال به بلاتکلیفی خود ادامه می دهد.

معطلی بازیکن خارجی استقلال در فرودگاه

نیومایر بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال که برای تعطیلات راهی کشورش شده بود در نهایت شب گذشته راهی ایران شد اما معطلی او در فرودگاه به خاطر عدم دریافت روادید باعث شده تا او پیامی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کند.

پایان نقل و انتقالات تابستانی با بلاتکیف ترین بازیکن استقلال

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها