رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 385003

سقوط خودرو 4 کشته برجای گذاشت

ساعت24 -رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : چهار سرنشین خودرویی که به علت خواب آلودگی راننده واژگون شده و از نظر پنهان مانده بود فوت شدند.

حوادث رانندگی
h2>

سرهنگ تقی کبیری افزود: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد شنبه یک دستگاه خودروی پژو به علت خستگی و خواب آلودگی راننده داخل یکی از پل های محور سمنان به دامغان سقوط کرد.
وی بیان کرد: به خاطر قابل مشاهده نبودن خودروی سقوط کرده به داخل پل کسی متوجه آن نشد.
سرهنگ کبیری خاطرنشان کرد : خانواده سرنشینان خودرو پس از آن که آن ها ساعت ها پاسخگوی تماس هایشان نبودند ، موضوع را به پلیس گزارش کردند.

مرگ 4 سرنشین

وی ادامه داد: با تلاش پلیس، ساعتی قبل خودرو در حالی که هر چهار سرنشین آن فوت شده بودند، در زیر یکی از پل های محور سمنان- دامغان پیدا شد .
رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: سرنشینان خودرو متشکل از پدر بزرگ، مادربزرگ، یک مادر و کودک بودند که از تهران به مقصد شاهرود حرکت می کردند.
پنجشنبه گذشته نیز در محور سمنان- دامغان یک دستگاه اتوبوس به علت خواب آلودگی راننده از جاده منحرف و واژگون شد که 13 مجروح برجا گذاشت.
پلیس راه در آستانه آخرین موج مسافرت ها در پایان تابستان، از هموطنان خواسته است نهایت توجه در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند و به ویژه از تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
در محورهای مواصلاتی استان سمنان 54 دوربین ترافیکی ثبت تخلفات وجود دارد

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها