رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 385947

تحلیل ساعت 24 از یک رخداد

کاش دهها شرکت مثل "نستله ایران" داشتیم

ساعت24-کاش ایران درمناسبات با شرکتهای کوه پیکر جهانی به جایی می رسید که دهها شرکت مثل نستله ایران دراین سرزمین زاد و رشد می کردند. نستله ایران یک شرکت از شرکتهای پرشمار بزرگترین شرکت تولیدکننده مواد غذایی درجهان است که نزدیک به 17 سال درایران درحوزه تولید شیر خشک بچه ، آب معدنی و تولید شیرفعالیت و سرمایه گذاری کرده است.

خبر
تردیدی نیست مدیران این شرکت کوه پیکر جهانی از حضوردرایران منفعت مادی می برند که این لازمه یک فعالیت اقتصادی است. اما این سودآوری برای نستله جهانی و نستله برای کشور و جامعه ایرانی نیز منفعت داشته و دارد. استخدام صدها نفر از جوانان ایرانی درشرکتهای تولیدی بخشی از منافع سرمایه گذاری یک شرکت خارجی درایران است. به نظر می رسد بعد از 17 سال فعالیت مستمر درایران از سوینستله حالا این شرکت درخاک ایران ریشه دوانده و به همین دلیل جوزپه کارلا مدیر عامل ایتالیایی نستله ایران ایران با قاطعیت می گوید" نستله درایران می ماند و به فعالیتش ادامه می دهد و تحریم ها روند سرمایه گذاری ها در ایران را بااخلال مواجه نخواهد کرد.در آینده نه چندان دور شاهد رشد سرمایه گذاری درایران خواهیم بود."

این سخنان را مایسه کنید با شرکتهایی که چون درایران ریشه ندارند با یک تشر آمریکایی ها از ایران رفتند. به گزارش ساعت 24 سخنان دلگرم کننده کارلا دردیدار با برخی اعضای هیات امنای موسسه خیریه محک درتهران گفته شد. اوکه به همراه ماجدعلی مدیرمنطقه ای نستله هلث ساینس و علیرضا سرابچی مدیر ارتباطات وسرویس های بازاریابی نستله ایران از موسسه خیریه محک دیدار می کرد ، این سخنان را درجمع برخی از اعضای هیات امنای این موسسه برزبان آورد. کارلا دراین دیدار تاکیدکرد نستله ایران تعهداتی را برای بهبود زندگی ایرانیان پذیرفته است که شامل 21 تعهد است. این تعهدات که درچندسرفصل تهیه شده است و ارایه فرصت های شغلی برای جوانان ایرانی یکی از این تعهدات است ، به ماحکم می کنند درشرایط تحریم ها هم درایران بمانیم.

اودردیدار با مدیران محک از شرایط کارآمد مدیریت این نهاد خیریه ای و از اینکه چنین موسسه خیریه بزرگی در ایران هدفهای نیکوکارانه را سامان دهی می کند اظهار خرسندی کرد. مدیر عامل نستله ایران تاکید کرد امیدواریم بتوانیم ازهمه امکانات مادی ،دانش گسترده تغذیه و تولید غذا ی نستله جهانی برای بیمارانی که درمحک تحت مراقبت قراردارند استفاده کنیم. اوتوضیح داد بنیانگذار نستله برای نخستین بار برای کمک به یک کودک که همسایه شان بود و نمی توانست غذای عادی بخورد اقدام به تولید غذای کمکی کردکه با اهداف محک جوردرمی آید. دراین دیدار ماجد علی مدیر منطقه ای نستله هلث ساینس نیز گفت خرسندم که اینجا حضوردارم. انگیزه و فعالیت محک می تواند الگویی برای گسترش نیکوکاری سازمان یافته و هدفمند باشد. نستله هلث ساینس با سرمایه گذاری گسترده بر روی تولیدات غذایی مورد نیاز به ویژه تولید غذای بیمارانی که امکان استفاده از غذاهای معمولی را ندارند به این بیماران کمک می کند. نستله همچنین تولید غذا برای جلوگیری از گسترش بیماری آلزایمر را دنبال می کند.امیدوارم اگر نیاز باشد تخصص و دانش گسترده علوم تغذیه ای نستله دراختیار بیماران تحت درمان نستله قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش دردیدار با مدیران موسسه محک گفت وگوهایی برای گسترش همکاری میان نستله ایران و این موسسه انجام شد. علیرضا سرابچی مدیر سرویس های بازار یابی نستله ایران نیز در این دیدار یاداورشد که همکاری بین این دونهاداز چندسال پیش شروع شده است و این دیدار می تواند به توسعه همکاری ها کمک کند. برخی ز اعضای هیات امنا ومدیران محک نیز فعالیت ها و برنامه های این نهاد را یادآور شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها