رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387290

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان

ساعت 24-اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از زنان هالیوودی زیباتر از قبل و کدامیک از آنها به مرور زمان شکسته تر شدند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

5
اگر چه ستاره ها همیشه سعی می کنند که به خودشان برسند و زیبا به چشم آیند اما نمی توان از آنها انتظار داشت که در مقابل گذر زمان مقاومت کنند. آنها هم مانند ما انسان اند و به مرور تغییر می کنند. البته این تغییرات روی برخی از ستاره ها تاثیر مثبت گذاشته، به طوری که هر چه پا به سن گذاشتند زیباتر شدند، در حالی که در برخی دیگر نتیجه ای عکس داده است. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از زنان هالیوودی زیباتر از قبل و کدامیک از آنها به مرور زمان شکسته تر شدند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا همیشه به عنوان یکی از زیباترین زنان در دنیای هالیوود شناخته می شود. او مدام مورد تحسین اطرافیان و هوادارانش از تمام نقاط جهان قرار می گیرد. زمانی که عکس های او را با عکس های 20 سال قبلش مقایسه می کنیم، متوجه می شویم که او نه تنها شکسته نشده، بلکه زیباتر هم شده است. اگر چه او فعالیت زیادی دارد اما خستگی این سالها در چهره اش پیدا نیست. او در حال حاضر 45 سال دارد اما بسیار جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد.

مدونا

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
نه تنها توانایی خوانندگی و اجرای مدونا، بلکه زیبایی ظاهری او نیز در همان سالهای اولیه فعالیت اش، موجب شهرت اش شد. مدونا اکنون 59 سال سن دارد. اگر چه تا به این سن چیزی از مهارت های موسیقی او کم نشده است اما زمانی که به عکس های قدیمی تر او را نگاه می اندازیم، رد پای گذر زمان را به خوبی در چهره اش می بینیم. اینطور به نظر می رسد که زمان با این ستاره موسیقی پاپ، چندان مهربان نبوده است. از آنجا که او همچنان در حال فعالیت است و طرفداران زیادی دارد، بد نیست که به ظاهر خود نیز اهمیت بیشتری دهد. البته نظر خود مدونا چیز دیگری است، در واقع او هنرش را به زیبایی ظاهرش ترجیح می دهد.

جنیفر آنیستون

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
زمانی که جنیفر آنیستون نقش خود را در سریال « Friends» قبول کرد، زنی بسیار جذاب بود و همین زیبایی او طرفداران زیادی را به سمت اش جلب کرد. او در آن زمان تنها 25 سال سن داشت اما هنوز هم با گذشت زمان چیزی از زیبایی اش کم نشده است. جنیفر در حال حاضر 49 سال دارد اما هنوز هم مانند همان سالهای قبل، زیبا و جذاب است.

بریتنی اسپیرز

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
با وجود مشکلاتی که بریتنی اسپیرز در طول زندگی اش تجربه کرده، ما انتظار نداریم که او مانند سالهای قبل همچنان شاداب و زیبا باشد. او در دوره ای از زندگی اش به شدت تحت فشارهای عصبی بود و همین امر روی ظاهر او نیز تاثیر منفی گذاشت. بریتنی اکنون 36 ساله است اما بیشتر از سن اش به نظر می رسد. از کجا معلوم، شاید او هم به زودی تصمیم گرفت که با عمل های جراحی، زیبایی اش را بازگرداند.

گوئینت پالترو

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
گوئینت پالترو 45 سال دارد، اما هنوز هم چهره اش مانند دوران جوانی شاداب و زیباست. دلیلش هم سبک زندگی سالمی است که در پیش گرفته است. او همیشه در مصاحبه هایش از برنامه های غذایی و ورزش های مکررش حرف می زند و همین عوامل روند پیری او را کند کرده است. اگر عکس های او را با 10 یا حتی 20 سال پیش مقایسه کنید، تفاوت های زیادی را در چهره او حس نخواهید کرد. او آنقدر به سلامت خود اهمیت می دهد که کتابی در مورد تغذیه نوشته است. به گفته او، معجزه تغذیه را در زیبایی ظاهری نباید نادیده گرفت.

کیت ماس

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
طبیعی است که با گذشت زمان علاقمندی، مهارت یا حتی حرفه ستاره ها نیز تغییر کند، اما کیت ماس جزو آن دسته از ستاره هایی ست که دل از حرفه مادلینگ نمی کند. کیت ماس با ظاهر جذابی خود سالهای زیادی را به عنوان سوپرمدل فعالیت کرد اما اگر عکس های او را با گذشته اش مقایسه می کنیم، رد پای زمان را به وضوح حس خواهیم کرد. او اکنون 44 سال سن دارد اما به دلیل سبک زندگی ناسالم اش، بسیار بیشتر از سن واقعی اش به نظر می رسد. شاید زمان آن باشد که او هم از این حرفه، که کلید موفقیت اش زیبایی و جوانی ست، کناره گیری کند.

الن دی‌جنرس

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
الن دی‌جنرس جز ستاره هایی ست که با گذشت زمان، زیباتر و جذاب تر از قبل شد که البته دلایل زیادی دارد. به عنوان مثال او همیشه بهترین لوازم آرایش ها را استفاده می کند و به پوست اش می رسد و مهم تر از همه این که سعی می کند تحت هر شرایطی بخند و مثبت اندیش باشد. الن اکنون 60 سال دارد اما چه کسی باورش می شود؟! شاید چین و چروک های پیری به تدریج روی صورت اش بنشیند اما او آنها را پشت روحیه خوب و خنده هایش پنهان می کند.

دناتلا ورساچه

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
دناتلا ورساچه طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه است. بی شک همه ما ترجیح می دهیم که او به همان ظاهر سالها قبل اش باز گردد. او اکنون 62 سال سن دارد اما با عمل های جراحی که روی صورت اش انجام داد، نه تنها زیباتر بلکه جوان تر از قبل هم نشد. دناتلا جزو آن دسته از ستاره هایی ست که به مرور زمان جذابیت خود را از دست داد که البته مقصر اصلی آن خودش است.

جنیفر لوپز

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
جنیفر لوپز، با این که 48 سال دارد، اما هنوز هم جزو زیباترین زنان محسوب می شود. چهره و اندام او، طی سالهای فعالیت اش تغییر چندانی نکرده است و اینطور به نظر می رسد که هر چه پا به سن می گذارد، جذاب تر از قبل هم می شود. این که او تا 50 سالگی، تنها 2 سال فاصله دارد، غیر قابل باور است. جنیفر راز جوانی اش را در سبک زندگی اش می داند. او نه تنها رژیم غذایی سالمی را دنبال می کند و لب به مشروبات الکلی و سیگار نمی زند، بلکه فعالیت بدنی بالای نیز دارد که از مهمترین دلایل زیبایی او به شمار می رود.

دمی مور

تغییر چهره زنان هالیوودی در گذر زمان
حتما شما هم با ما هم عقیده اید که دمی مور نسبت به گذشته، زیباتر شده است. این بازیگر 55 سال دارد که برای خیلی ها باورکردنی نیست. البته او علاوه بر سبک زندگی سالم، از عمل های زیبایی نیز کمک گرفته است. هر چه باشد ما چهره کنونی او را به چهره دهه بیست زندگی اش ترجیح می دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها