رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387528

خبر خوش برای برانکو و پرسپولیس بعد از شکست الدحیل

ساعت24-بر خلاف برخی اخبارشجاع خلیل زاده با اخطاری که مقابل الدحیل گرفت از بازی بعدی محروم نشده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تماشایی و برتر موفق به شکست ۳-۱ تیم الدحیل قطر شد تا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی نوار بردهای پیاپی این تیم قطری را هم پاره کند.

شاگردان برانکو در این دیدار ۴ کارت زرد گرفتند که منجر به دو اخطاره شدن دو بازیکن شد. کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و علی علیپور در این دیدار از روشن ایرماتوف کارت گرفتند که در این میان کامیابی نیا و انصاری دو اخطاره شده و بازی رفت مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند. کامیابی نیا کارت زرد قبلی را در بازی مقابل الجزیره در یک هشتم نهایی گرفته بود و انصاری هم در دیدار رفت مقابل الدحیل کارت زد اول خود را دریافت کرده بود.

جالب است بدانید کمال و انصاری در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل مقابل الهلال هم به خاطر محرومیت غایب بودند!

در برخی اخبار گفته شد که شجاع خلیل زاده هم ۲ اخطاره شد، اما آمار کارت‌های زرد خلیل زاده در این فصل خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. خلیل زاده در این فصل ۴ کارت زرد گرفته که ۳ کارت آن مربوط به مرحله گروهی است (دو بازی با السد و یک بازی با الوصل) و در آغاز مرحله حذفی این کارت‌ها پاک شدند و کارت زرد دوشنبه شب شجاع اولین کارت این مدافع در مرحله حذفی محسوب می‌شود و این بازیکن در بازی بعدی محروم نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها