رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387817

ترامپ: دمکرات ها مانع تراشان خوبی هستند

ساعت 24- رئیس جمهوری آمریکا اتهام جدید علیه گزینه معرفی شده خود برای دیوان عالی این کشور را بازی دمکرات ها دانست و گفت: دمکرات ها سیاستمداران خوبی نیستند اما مانع تراشی آنها علیه من بسیار عالی است.

style="text-align:justify">دونالد ترامپ عصر سه شنبه در نشست خبری مشترک با همتای لهستان خود در پاسخ به سوالی درباره برت کاوانا که روند تایید صلاحیت وی در کمیته قضایی سنا در حال بررسی، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: اف بی آی گفته که پرونده کاوانا را دیگر بررسی نمی کند چرا که پیش از این، 6 بار این کار را کرده است. پیشینه او از همه نظر فوق العاده است، این مرد سزاوار چنین شرایطی نیست، این مساله باید مدت ها پیش انجام می شد نه اینکه در آخرین لحظات یک سناتور این مساله را اعلام کند.
رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: کاوانا مرد خوبی است اما باید از روندی بگذریم که کوچکترین شبهه ای در آن وجود نداشته باشد، آنها باید سه ماه پیش این کار را می کردند، با این حال نمی خواهم در بازی آنها درگیر شوم.
ترامپ که به ادعای یک سناتور برای مساله اخلاقی قاضی کاوانا صحبت می کرد، گفت: امیدوارم خانمی که کاوانا را متهم کرده به سنا برود و درباره اتفاق 36 سال پیش توضیح دهد. من برای وضعیتی که برای او و خانواده اش ایجاد شده است بسیار متاسفم.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها