رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387917

مسکو: پوتین و اسد بعد از سقوط هواپیمای روسی تماس تلفنی با هم نداشتند

ساعت24-سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که بشار اسد و ولادیمیر پوتین بعد از سقوط هواپیمای روسی در سوریه تماس تلفنی با هم نداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره اینکه آیا بعد از سقوط هواپیمای نظامی روسیه "ایلوشین ۲۰" در سوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه تماس تلفنی با هم داشته‌اند یا خیر، گفت: نه. فکر می‌کنم شما بیانیه رسمی دمشق در این باره را شنیده باشید.

وی گفت: وزارت دفاع روسیه اطلاعات کامل و دقیقی درباره تمامی پروازها در مکان و زمان سقوط هواپیمای "ایلوشین۲۰" در نزدیکی سواحل سوریه دارد.

​پسکوف عنوان داشت: روسیه هنوز بیانیه‌هایی از اسرائیل درباره سقوط هواپیمای روسی در سوریه دریافت نکرده است. در صورت دریافت چنین بیانیه‌هایی، کارشناسان آن را بررسی می‌کنند. همانطور که می‌دانید رئیس‌جمهور روسیه در جریان گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با سفر هیئتی از کارشناسان اسرائیلی به مسکو به ریاست فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به منظور ارائه این بیانیه‌ها موافقت کرده است. در نتیجه ما هنوز هیچ بیانیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها