رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387958

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

ساعت 24- رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت که فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) تا پایان روز پنج شنبه ۲۹شهریورماه خواهد بود.

style="text-align:justify">رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت که فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) تا پایان روز پنج شنبه ۲۹شهریورماه خواهد بود.

امیر رضا شاهانی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام، ویرایش رشته محل‌ها یا افزودن سایر گروه‌های آزمایشی دوره‌های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه ۲۹ شهریور پایان می‌یابد.

به گفته شاهانی همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده اند، فعال شده و تا ساعت ۲۴ جمعه ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل کلیه دوره‌های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

وی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها