رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388003

اعلام آماده‌باش مدیریت بحران به 3 شهرستان در مازندران

ساعت 24- مدیرکل مدیریت بحران مازندران از اعلام آماده‌باش این مدیریت به سه شهرستان در این استان به‌علت وقوع بارندگی و سیل احتمالی خبر داد.

div>

«علی‌اصغر احمدی» با اشاره به این‌که بارندگی در نقاط کوهستانی هم‌چنان تداوم دارد، اظهار کرد: از صبح امروز به‌علت وقوع بارش‌های شدید در بلده آبشستگی و نشست گل و لای صورت گرفته که به روی جاده آمده است و به بسته شدن جاده منجر شد و همین امر ترافیک ایجاد کرده است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون مشکل خاصی در محور وجود ندارد، تصریح کرد: به‌علت پیش‌بینی وقوع بارش ادامه‌دار باران در این محور اقدامات پیشگیرانه برای روز آینده در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه آماده‌باش غیررسمی به فرمانداری‌ها اعلام شده است که در صورت شدت بارندگی و آب گرفتگی معابر و یا هر حادثه دیگری اقدام‌های لازم انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه میزان بارش باران به میزان متوسط بود و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشد و در شهرهای دیگر مازندران نیز وضعیت عادی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به این‌که همراه این بارندگی تندباد نیز آمده است، افزود: این باد از شدت زیادی برخوردار نبود و تاکنون خسارتی از وزش آن گزارش نشده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها